יכול להיות שפספסתם את החדשות בגלל הזיות רעב ממחסור בגלוטן, אבל "הנוקמים: סוף המשחק" יצא בסוף השבוע האחרון, והמעריצים של היקום הקולנועי של מארוול הגיבו כמו תמיד - בפרופורציות. כן, היו גם הישגים מרשימים מאוד (חלקם אף חסרי תקדים) בביצועים הקופתיים של "סוף המשחק", אבל תקריות קיצוניות עוד יותר אירעו בהקרנות עצמן.

זוכרים שבמאי הסרט ביקשו מהצופים שלא לספיילר לחבריהם את הסרט? אז איש אחד בהונג קונג למד מה קורה כשמתעסקים עם מעריצי סרטי קומיקס. הוא עמד מחוץ לאולם הקולנוע וצעק פרטים מהסרט שהם ספוילרים רציניים. מדובר בהטרלה די מצחיקה בסך הכל, אבל חלק האנשים שהגיעו לצפות בסרט חשבו אחרת, הכו את האיש, שזהותו עדיין לא ידועה, והותירו אותו לדמם מחוץ לאולם הקולנוע. תמונות שצולמו במקום מראות את האלמוני מקבל טיפול רפואי ראשוני -

גם בסין אירע מקרה יוצא דופן בהקרנת הסרט. סטודנטית בת 21, שגם שמה אינו ידוע, התרגשה כל כך מסצנות הסיום של הסרט, שהיא הובהלה לבית החולים. במשך רוב זמן ההקרנה (להזכירכם - מעל לשלוש שעות) הצעירה הייתה בסדר גמור, אבל כשהסרט התקרב לסופו הטעון, היא החלה לבכות ללא שליטה ולסבול מקוצר נשימה. היא בכתה כל כך, שהיא החלה להרגיש לחצים בחזה ואיבדה את התחושה בכפות הידיים והרגליים. אחת מהידיים שלה התכווצה וגופה נתקע בעווית משונה. החברים שלה עשו את הדבר הנכון, ובמקום להתרכז בסרט הזמינו אמבולנס למקום. בבית החולים הצליחו להרגיע אותה ולתת לה חמצן להסדרת הנשימה, והיא שוחררה עוד באותו היום. הרופא שטיפל בה אמר לעיתונות הסינית שקוצר הנשימה שלה נגרם מהתנשפויות יתר ובכי בלתי נשלט.

נראה שסרטי הנוקמים מוערצים במיוחד בסין, כי הם כבר שברו שם שיאים היסטוריים בקופות - עוד לפני בכורת הסרט, הוא גרף שם 90 מיליון דולר במכירת הכרטיסים המוקדמת, וביום ההקרנה (יומיים לפני הבכורה בארצות הברית) ההכנסות ממנו הגיעו ל-107.2 מיליון דולר. כיוון שיום ראשון נספר במניין ימי סוף השבוע בארצות הברית, קיימים כרגע רק נתונים חלקיים על הכנסות הסרט בימים הראשונים להקרנתו, אולם הערכות של מומחים חוזות ל"סוף המשחק" פתיחה אסטרונומית של יותר מ-310 מיליון דולר בארצות הברית בלבד, וכ-644 מיליון דולרים מסביב לעולם.