ההמתנה הסתיימה! סתם, לא, ההמתנה לעולם לא תסתיים עד בואו של הקיץ, אז נראה את הגרסה החדשה של דיסני ל"מלך האריות". אבל עד אז, יש לנו הזדמנות ראשונה להתרשם לעומק מהדמויות החדשות-ישנות שדיסני יציגו, ובעיקר להגיד לעצמנו "וואו, האפקטים הממוחשבים פה נראים מדהים". אחרי טיזר-טריילר ראשון, ששחזר בנאמנות את סצנת הפתיחה מהסרט האנימציה המקורי שיצא ב-1994, העניקו לנו היום האנשים הנחמדים של תאגיד דיסני טיזר-טריילר נורמלי ראשון -

אז מה למדנו? לא הרבה. נראה שדיסני והבמאי ג'ון פאברו ("ספר הג'ונגל", "איירון מן") עושים כל שביכולתם כדי לא לחרוג מעלילת "מלך האריות" המקורי, והטריילר מציג פרשנות מחודשת לסצנות שכבר הכרנו - מההכרזה של מופאסה על כך שסימבה עתיד לשלוט בצוק התקווה, דרך הגירוש של סימבה על ידי סקאר אחרי מות מופאסה ועד ההופעה המוזיקלית הראשונה של טימון ופומבה. אגב טימון ופומבה, זו ההזדמנות הראשונה לשמוע את קולו של הקומיקאי בילי אייכנר בתפקיד טימון, את צ'יווטל אג'ופור ("12 שנות עבדות") כסקאר האימתני, וכן היכרות ראשונה (ובעצם שנייה) עם קולו של ג'יימס ארל ג'ונס, שדיבב את מופאסה בסרט המקורי - וחזר לגלם אותו גם בעיבוד האנימציה החדש. אה, והאנימציה אכן ריאליסטית להפליא, בדיוק כמו ששיבחו המבקרים שראו הצצות נבחרות מהסרט בכנס סינמה-קון.

מי שנעדרה עד כה במובהק מכל החומרים המקדימים שדיסני שחררו היא ביונסה, שתדבב את נלה וצפויה להקליט גם גרסה משלה ל"גלגל החיים". רק אומרים שאם היא באמת רוצה אוסקר, מוטב לביונסה להקליט גם שיר מקורי, כיוון שהשירים של אלטון ג'ון וטים רייס מהסרט המקורי התחרו באוסקר של אותה השנה, ו"אהבה יש באוויר" גם קטף את פרס השיר הטוב ביותר.

"מלך האריות" יצא ב-19 ביולי, ויציין גם 25 שנים לצאת הסרט המקורי