כמעט שבועיים עברו מאז שיצא "הנוקמים: סוף המשחק", והסרט שחותם את סדרת "הנוקמים" ממשיך לספק כותרות. ככל שהמעריצים נרגעים מההתרגשות המיידית, שלא לומר היסטריה, יותר ויותר פרטים מהסרט זוכים לתשומת לב. הפעם על הפרק - לאן נעלמה קת'רין לנגפורד?

באוקטובר האחרון דיווחנו על הצטרפותה של השחקנית האוסטרלית לקאסט של "הנוקמים", קפיצת מדרגה משמעותית בקריירה שלה. לנגפורד בת ה-23 הייתה שחקנית לא מוכרת לפני שהפכה להאנה בייקר ב-"13 סיבות" המצליחה והשנויה במחלוקת של נטפליקס. ההגעה משם היישר אל היקום הקולנועי של מארוול, ועוד לסרט שעומד להפוך למצליח ביותר בהיסטוריה, זו חתיכת התקדמות מהירה במסלול ההוליוודי שהרימה גבות.

 

לנגפורד הצטלמה לסרט כמה חודשים לפני כן בסודיות מוחלטת, כך שחוץ מהעובדה שהיא לוהקה אף פרט לא היה ידוע, אבל הרשת געשה והתיאוריות, כמובן, צפו. הסברה הנפוצה ביותר הייתה שהיא עומדת לגלם את קייט בישופ, גיבורת על שהופיעה לראשונה בקומיקס של מארוול ב-2005, והאישה/נערה הראשונה שזכתה לרשת את השם "הוקאיי". אבל כשיצא "הנוקמים: סוף המשחק" - הוא לא הכיל שום זכר ללנגפורד.

 

עכשיו במאי הסרט האחים רוסו חושפים שלנגפורד אכן לוהקה לסרט, אבל הצטלמה לתפקיד אחר שבסופו של דבר נחתך מהגרסה הסופית. בשיחה עם הפודקאסט HappySadConfused, הם סיפרו שלנגפורד הייתה אמורה לגלם לא את קייט בישופ, אלא את מורגן, בתו בת העשרה של טוני סטארק בעתיד. "בגלל שהסרטים האלה עוסקים בקסם, היה לנו רעיון שהבת העתידית שלו סלחה לו, וזה הרגיש כמו רעיון שיהדהד",  הם אמרו. "אבל היו לנו כבר יותר מדי רעיונות וסרט מסובך מדי".

כשהסצנות המדוברות נבדקו על קהל מצומצם בתהליך עריכת הסרט, המפגש הזה בלבל את הצופים, ושני הבמאים החליטו שגם הם יכולים לחיות בלעדיהן: "הבנו שאין לנו קשר רגשי עם הגרסה המבוגרת של הבת שלו, ולכן הסצנה לא מהדהדת מבחינה רגשית".