ללא כל ספק או תחרות, סוף השבוע האחרון בקופות השתייך רק לסרט אחד - "הנוקמים: סוף המשחק". פרק הסיום לאפּוס הקולנועי מבית אולפני מארוול ודיסני ניתץ וריסק שיאי הכנסות בארצות הברית ומסביב לעולם. נכון לשני בבוקר, שעת העיבוד הסופית, יחסית, של נתוני הקופות העולמיים, אלה כל השיאים ש"סוף המשחק" שבר בלי הרבה מאמץ.

סוף השבוע הגדול ביותר בהיסטוריה: עם הכנסות של יותר מ-1.2 מיליארד דולרים בבתי קולנוע מסביב לעולם, "סוף המשחק" הוא הסרט שהכניס הכי הרבה בכסף במהלך וויקאנד אחד. הוא הוריד למקום השני את אחיו הגדול, "הנוקמים: מלחמת האינסוף", שיצא בשנה שעברה והכניס רק 640 מיליון דולרים כמו איזה לוזר. חציית רף ה-1B, הכינוי הברנז'אי שניתן לסרטים שהכניסו יותר ממיליארד דולר, הפכה את "סוף המשחק" לסרט הזריז ביותר שהגיע להישג זה. גם כאן, "מלחמת האינסוף" נדחק למקום השני (נדרשו לו 11 ימים להכניס מיליארד דולר. שוב, לוזר).

בארצות הברית, הפך "סוף המשחק" לסרט בעל ההכנסות הגבוהות ביותר בסוף שבוע יחיד, והוא הכניס סכום חסר תקדים של כ-350 מיליון דולרים על פני 4,462 בתי קולנוע. וכן, גם כמות בתי הקולנוע שהוקרן בהן מהווה שבירת שיא. המחזיקים הקודמים בשיא ההכנסות לסוף שבוע היו, נכון מאוד, "מלחמת האינסוף" ו"מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר". "סוף המשחק" הוא גם הסרט בעל ההכנסות הגבוהות ביותר אי פעם ליום יחידי, והכניס יותר מ-156 מיליון דולרים בהקרנותיו ביום שישי האחרון בלבד.

ומה קורה מסביב לעולם? טוב ששאלתם. "הנוקמים" החדש הוא, כמובן, שיאן ההכנסות לסוף שבוע ראשון בשוק הבינלאומי (הכנסות של 859 מיליון דולרים מחוץ לארצות הברית). הוא עקף את השיא הקודם שהוחזק על ידי "מהיר ועצבני 8", שהכניס בשעתו 443 מיליון דולרים. "סוף המשחק" שבר את שיאי ההכנסות לסוף שבוע באוסטרליה, אנגליה, ברזיל, קוריאה הדרומית ו-40 מדינות נוספות. 29 מדינות ויתרו בסוף השבוע על שיאי ההכנסות שלהן לסרט, ליום יחיד, והעניקו גם הן את התואר ל"הנוקמים". גם בסין, שנחשבת לשוק ענק של צופי קולנוע, ובמקביל גם ליעד קשה לפיצוח, שהצופים בו יעידפו כמעט תמיד קולנוע מקומי על פני המיובא, הצליח "הנוקמים" לשבור שיאי הכנסות. ברבים. הודות לסוף שבוע ארוך במדינה, "סוף המשחק" הרוויח בסין 191 מיליון דולרים, שהם 4 מיליון דולרים יותר מהסרט שהחזיק עד כה בשיא (סרט פעולה סיני בשם "צֵיד המפלצות 2"), וכן סכום ש"מלחמת האינסוף" גרף אחרי כחודש שלם של הקרנות בסין. חברת הייעוץ ארטיזן גייטוויי העריכה למגזין "וראייטי" ש"סוף המשחק" היווה 75 אחוזים מכלל הקרנות הקולנוע המסחריות שנערכו בסין בימים האחרונים.