במהלך תוכנית הרדיו של נלי תגר, המשודרת מדי יום ברדיו תל אביב 102FM, חשפה השחקנית כי שחקניות מצליחות ייעצו לה שלא להתלונן על הטרדות מיניות שחוותה בתיאטרון. בשיחה עם יובל שרף, חשפה השחקנית כי כאשר התייעצה עם שחקניות מבוגרות בנוגע לחוויה לא נעימה שעברה עם גבר מהתעשייה - הן המליצו לה לשמור על שתיקה.
בהתייחסה לפרשת משה איבגי, אמרה תגר כי המקרה של השחקן המפורסם היה נקודת מפנה בכל הנוגע ליחס לנשים בתעשיית הבידור, ובהתאם - ליחס הפחות סלחני כלפי גברים מטרידים מתוכה. לדבריה, הייתה זו "סיטואציה לא פשוטה. אבל הוא באמת הרוזה פרקס של הסיטואציה. ברגע שהגיעו אליו בארץ - השתנו הדברים. עד שזה לא הגיע אליו זה היה כזה, 'מה היא רוצה ממנו?' לי היה סיפור עם איזשהו שחקן והתייעצתי עם שחקניות מבוגרות. הן אמרו לי, 'נלי, אם את תגידי משהו, את זאת שתהיי מסובכת. איתך לא ירצו לעבוד. אמרו לי את זה שחקניות גדולות, זוכות פרס ישראל, מאוד מפורסמות - אם אני אגיד לך פה שמות את תהיי בשוק. אמרו לי, 'נלי, אם את תגידי משהו עליו יגידו שאת הבעייתית. ואני שמחה שזה השתנה לחלוטין".
"חברותינו השחקניות שראינו אותן מדברות בתחקיר של עובדה על יחס מתעלל קשה וגם אובדן עבודה אחרי הדברים שקרו להן עם משה איבגי. בדיוק דיברנו על זה שלא במיקרופון, אבל אנחנו יכולות להגיד את זה, שיכולנו לפתוח גם את הפה ולקבור חצי מהאנשים. את אמרת לי, 'חלק כבר נקברו ממש'". שרף הסכימה והוסיפה כי "אני בטוחה שהרבה נשים בחרו במשך הרבה שנים שלא לפתוח את הפה".
תגר הסבירה שאופי ההתנהלות של גברים בתעשיית המשחק השתנה מקצה לקצה בשנים האחרונות. לדבריה,כי "זה משהו שקרה ממש לקראת סוף העשור האחרון, בתחילת המילניום, או כשאני ואת התחלנו לשחק, וגם אני וגם את התחלנו מאוד מהר. אז, זה לא היה דבר; ממש ראינו את התעשייה משתנה לנגד עינינו". שרף הסבירה כי בתעשייה יש הרבה פעמים טשטוש של הגבולות בין תקין ללא תקין או בין המקצועי לאישי. לדברי תגר, "המשחק מאפשר אינטימיות מאוד גדולה. הסיפור עם איבגי הוא באמת סיפור של דור ששייך לפעם שהיה קורה לכל השחקניות. העולם השתנה מאוד. בעיני מאז שהסיפור על איבגי יצא החוצה כל התעשייה השתנתה. אנשים באמת התחילו להיזהר, ככה אני מרגישה. אנשים שהיו שולחים ידיים התחילו לפחד".