השינוי העיקרי נוגע ליחידת הכוח, שמגיעה כמו בעבר ממרצדס, וכוללת מנוע קטן יחסית לסגמנט בנפח 2.0 ליטר המפיק 155 כ"ס ו-36.7 קג"מ המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם חמישה יחסים. למרות שהנתונים טובים פחות מאלה של הטויוטה לנד-קרוזר ומיצובישי פאג'רו ועל אף שככל הנראה הוא לא ינצח אותם במאוצי הרמזורים, סאנגיונג טוענת לשיפור משמעותי בזמינות הכוח, אחת מנקודות התורפה של הדגם הקודם. מערכת ההנעה כפולה קבועה מסוג TOD (Torque On Demand) נזנחה לטובת מערכת הנעה פשוטה עם הנעה אחורית לכביש ו-4X4 לשטח והילוך כוח. הרקסטון מעולם לא תוכנן כדי לאתגר את הלנד-קרוזר של טויוטה במעמקי השטח, אבל עם שלדת סולם עם סרן חי מאחור ומתלים נפרדים מלפנים בהחלט יש לו יכולת ממשית בשטח, בדגם החדש מתווספת מערכת בקרת ירידה במורד ובחודש ההשקה הראשון מציעה "טלקאר" היבואנית, ערכת הגבהה של 5 ס"מ למתלים ומיגון גחון בשווי 5,000 שקלים ללא תוספת תשלום.
הרקסטון מגיע ברמת אבזור אחת הכוללת בקרת אקלים דיגיטלית חד אזורית, מערכת שמע עם שליטה מההגה, USB וקישוריות בלוטות', בקרת שיוט, מראות מתקפלות חשמלית, חישוקים קלים בקוטר 16" אך רק 4 כריות אוויר. מאז 2007, עם הפסקת שיווק היונדאי טראקאן, הרקסטון הוא למעשה האופציה היחידה עבור מי שרצה רכב שטח אמיתי בעל שבעה מושבים במחיר הגיוני יותר מ-300 אלף שקלים שדרשו פאג'רו ולנד-קרוזר. טלקאר היבואנית הצליחה לשמור את הרקסטון המחדש במחיר אטרקטיבי של 225 אלף שקלים ובהתחשב בגזרות הכלכליות הנופלות עלינו חדשות לבקרים נראה שיש לו הפעם סיכוי להצליח עוד יותר מבעבר.
>> מבחן דרכים: סאנגיונג קורנדו