קן בלוק ראפטור טראקס בשלג
מי אמר ג'ימקאנה בשלג?

קן בלוק הוא כבר מזמן הרבה מעבר לנהג מרוצים או פעלולן רכב והמוניטין שהוא קנה לעצמו בתור כוכב רשת הפך אותו למגה סטאר במונחים מוטוריים. עם כמעט 700 אלף עוקבים באינסטגרם, כ-4 מיליון אוהדים בפייסבוק ועשרות מיליוני צופים בסרטוניו ביוטיוב, אין ספק, למרות שמעולם לא הצליח לתרגם את הפרסום הרב לניצחונות באליפות עולם בראלי, שכל דבר שהוא נוגע בו זוכה לתהודה רבה והצלחה.

כך למשל, בלוק, תושב יוטה הרגיל למזג אוויר חורפי קשה, חיפש גלגלים שיעניקו לו יכולת עבירות בלתי מוגבלת. פורד, הספונסרית שלו, מיד החליטה לצייד אותו ברכב האולטימטיבי לחורף וזה שיתאים לביקור המתוכנן של אשף יחסי ציבור במשחקי ה- X-GAMESבאספן שבמדינת קולורדו.

בעבור האדם הנורמטיבי אין ספק שמדובר ברכב מאוד לא שגרתי, אבל למישהו כמו בלוק נראה שפורד F150 ראפטור שגלגליו הוחלפו בארבע יחידות זחל מתאים ממש כמו כפפה ליד.

קן בלוק ראפטור טראקס בשלג
4 יחידות זחל מיוחד במקום גלגלים

עם מרווח גחון גדול משמעותית, מנוע V8 ששודרג במגדש על ומפיק כעת יותר מ-411 כוחות הסוס של הגרסה "הרגילה", כלוב בטיחות מלא ובעיקר 4 יחידות זחל היוצרות שטח מגע גדול המאפשר לנוע בשלג בתולי ללא מאמץ, מדובר בכלי האולטימטיבי בה' הידיעה למזג אוויר חורפי וכזה שיחד עם מושבי מרוץ של ריקארו בקבינה, שניים נוספים בארגז מאחור הממוקמים כנגד כיוון הנסיעה, מתקנים ייעודיים לסנובורד ומנשא גדול לציוד על הגג יכול גם לשמש כמוביל אולטימטיבי לגולשי אקסטרים.


זה מה קרה בפעם הקודמת שבלוק עלה על רכב עם טראקס

הטאץ' הסופי של בלוק בא לידי ביטוי בצביעה בשחור-ירוק ייחודית של נותנת חסות נוספת שלו, יצרנית משקה האנרגיה "מונסטר", ושתי סוללות תאורת לד מסיבית שמסוגלות להפוך את הלילה ליום אפילו בחורים האפלים והמבודדים אליהם מסוגל טורף השלג להגיע.
הראפטור טראקס אינו הרכב הראשון שבלוק יוצא לשחק עמו בשלג, ומטיבי הלכת בוודאי זוכרים שכבר ב-2009 הוא נהג בסובארו אימפרזה טורבו שעברה הסבה דומה וצוידה ב-4 יחידות זחל.

קן בלוק ראפטור טראקס בשלג
יהיה מאוד מסקרן לראות סרטון חורפי ומלא אקשן בכיכובו של בלוק ו"טורף השלג"

נוכח היובש במגזר סרטוני הג'ימקאנה המפורסמים של בלוק בעת האחרונה, בהחלט יהיה מאוד מסקרן לראות סרטון חורפי ומלא אקשן בכיכובו של בלוק ו"טורף השלג".


הראפטור המטורף נוסע ברחובות אספן

>> פורד F150 ראפטור במבחן מקומי

קן בלוק ראפטור טראקס בשלג