פיאט פנדה ביג פוט
על אף שהמכוניות הקטנות של פיאט תמיד זכו בארץ להצלחה לא מבוטלת ולמרות שבשלוש שנים האחרונות אופנת המיני דופקת נוכחות מרשימה על כבישי ארץ הקודש, ההצלחה הארץ ישראלית של המותג מארץ המגף מתמקדת בפונטו וב-500 ולא בפנדה הרבועה שמעולם לא התחבבה במיוחד על העם היושב בציון.

באירופה, לעומת זאת, מדובר בלהיט וניתן לראות פנדות כמעט בכל חור - מסמטאות הצפופות בערים הגדולות ועד לכפרים נידחים בהרים. בין שלל הגרסאות קיימת גם גרסת 4X4 א-לה-רכב-שטח המגיעה עם מרווח גחון מכובד, גגון בולט, הרבה דיפוני פלסטיק שחור בחלקו התחתון של המרכב, סט פנסים קדמי נוסף, צמד פגושים אגרסיביים ומשטחי הגנת גחון בולטים.

מעבר למראה האופנתי המעניק לפנדה הרבועה טוויסט עיצובי מאוד מעניין יש הטוענים שהקטנה הזו יכולה להביך בשטח לא מעט רכבי פנאי גדולים ובעלי מראה כאילו-שטח וסופר-קרבי.

 

פיאט פנדה
פנדה בגרסת קרוס - טוויסט עיצובי מדליק

יכול להיות, אבל אין ספק שמה שמספיק והותר לרוכשי רכבי שטח מסיבות אופנתיות בהחלט לא מספק את ההארדקוריסטים  האמיתיים, ולמרות שההיגיון אומר שאותם אנשים צריכים ללכת על משהו יותר קשוח כמו לנד רובר דיפנדר או מינימום ג'יפ רנגלר מסתבר שפה ושם קיימים גם אלה שטוענים שעם קצת רצון כל רכב 4X4 יכול להפוך למפלצת שטח טוחנת סלעים ששום דבר לא יעצור.

לא מאמינים? תראו את הפטריוט האיטלקי הזה שלא יכול היה לשאת את המחשבה לרדת לשטח באלפים האיטלקיים עם שום דבר אחר זולת רכב שיוצר בארץ המגף.

אמנם הוא בהחלט היה יכול לרכוש את האיווקו מסיף הקשוח מן המוכן, אבל אותו איטלקי רצה משהו מעבר לזה והחליט לבנות ביג פוט על בסיס הדור החדש של הפנדה 4X4.

בשלב זה התמונות והסרטון שהועלו לרשת וצולמו על ידי תייר שראה את הרכב במקרה בעיירה קטנה באלפים לא כוללים יותר מדי פרטים על המפרט הטכני של המאנסטר פנדה אך אנו נוטים להאמין שכדי להזיז גלגלים עצומים שכאלה מנוע הטווין-אייר עם שני הצילינדרים פינה את מקומו למשהו יותר בשרני. 

>>> מבחן דרכים פיאט פנדה החדשה

פיאט פנדה עם גלגלי ענק
פנדה על סטרואידים "נראה עכשיו איזה ג'יפ יעז להתעסק איתי"