אתמול נחשפה ברשת תמונה של צדודית צד של מכונית חדשה על רקע שחור. במבט ראשון זו נראית קבריולט קומפקטית נאה, אבל במבט שני לחולי רכב משהו בצדודית הזו נראה מוכר, הממ... רגע, זו לא מכונית קומפקטית בכלל. חדי העין יוכלו לזהות את הפרונט של רכב הפנאי גדול המימדים של ניסאן- המוראנו ,אבל מה שקורה מעבר לקו בית המנוע מעט משונה, לאן נעלם הגג?

אז מהו בדיוק הצילום הזה: עבודת פוטו שופ לא רעה המחברת בין שתי מכוניות שעשה משועמם אחד עם הרבה זמן פנוי או, אולי, משהו אחר?

אין תמונה
הרעיון לא נשמע מוצלח במיוחד. התוצאה, לפחות בתמונות, נאה למדי

ובכן חברים לא מדובר בעבודת פוטושופ וגם לא בתמונת הדמייה ממוחשבת אלא בתמונה רשמית ראשונה אותה שיחררה ניסאן לקראת תערוכת לוס אנג'לס שצפויה להיפתח בסוף השבוע.

הצילום על הרקע השחור חושף למעשה את רכב הפנאי-שטח-קבריולט הראשון בהיסטוריה שיוצג בה.
שקיות ההקאה מחכות לכם בצד, אבל אחרי שתתאוששו תיזכרו בזעזוע דומה שכבר תקף אתכם בעבר, זוכרים? כן,אתם לא טועים, זה היה כשראיתם לראשונה את רכב הפנאי-שטח-קופה של ב.מ.וו, הX6, רכב שזכה לשלל תגובות מלאות ארס אך הפך ללהיט בשוק המכירות בהצלחה שהפתיעה אפילו את ב.מ.וו והפכה למושא לחיקויים.

 קבלו את רכב הפנאי-שטח-קבריולט הראשון בהיסטוריה

רכב הפנאי שטח קבריולט הראשון בהיסטוריה יגיע אלכם עם סמל של ניסאן ויעשה את דרכו לפסי היצור הסדרתיים כבר ברבעון הראשון של השנה הבאה.
ניסאן, בשלב זה, לא פרסמה יותר מדי פרטים או מפרטים לבד מהתמונה הבודדת אך ניתן לצפות שהחברה תעשה שימוש באותן יחידות כוח המוכרות מהדגם הסגור. כמו כן, כפי שניתן לראות, בניגוד לגרסה הסגורה המכונית מצוידת ב-2 דלתות בלבד.

אין תמונה
רבים הזדעזעו אך נתוני המכירות הרקיעו שחקים - ב.מ.וו X6 -קרוסאובר קופה

בהודעה לעיתונות שניסאן צירפה החברה טוענת שהמכונית תשלב את יכולות ההנעה הכפולה יחד עם החוויה של נסיעה בגג פתוח תוך כדי הענקת מרווח מצוין לארבעה מבוגרים וגם למטען חשוב כמו מקלות גולף גם כשהגג החשמלי במצב מקופל.

האם אתם מביטים בלהיט הבא בקרב מי שהפרוטה מצויה בכיסו וחייב להתבלט? בכל מקרה עם קרוב לחמישה מטר אורך וצמיגים עצומים קשה להניח שתוכלו לפספס אותו.

 >> מכוניות רק לבנים ומכוניות רק לבנות - יש דבר כזה!