אין תמונה
באה ללדת בשוויץ?
סרטוני הג'ימקאנה של קן בלוק צברו מאות מיליוני צפיות ביוטיוב מאז שוחרר ב-2008 הסרטון הראשון בסדרה. 

בפועל, בלוק הוא נהג ראלי לא בולט במיוחד שמעולם לא ניצח מרוץ באליפות העולם ה-WRC, אך החשיפה העצומה לה זכה בעקבות הסרטונים הפכה אותו לאחד מנהגי המרוצים המפורסמים בעולם, דבר שכמובן המריץ נהגים אחרים לנסות לשכפל את הקונספט שהמציא.

לפני זמן מה יצרנית הטרקטורונים פולריס חשפה גרסת על ל-RZR המצליח שלה. מדובר בטרקטורון המצויד במנוע חדש בנפח 1,000 סמ"ק עם לא פחות מ-107 כ"ס ההופך אותו, לפחות על הנייר, למוביל במרוץ החימוש מול הקאן-אם מאבריק והארקטיק קאט ויילדקאט 1000.
מלבד ההספק המרשים, פולריס טוענת גם לשיפור בזמינות הכוח – 80 אחוז משיא המומנט זמינים כבר ב-3,500 סל"ד וכדי לעמוד בתוספת הכוח חוזקה מערכת ההנעה הכוללת תמסורת ווריאטור כבעבר. השלדה שונתה וחוזקה ועימה גם המתלים שמעניקים כעת מהלך ארוך של 40.6 ס"מ מלפנים (6.3 ס"מ יותר מה-RZR900) ו-45.7 ס"מ מאחור (10.1 ס"מ יותר).

כמו כן, גלגלים גדולים שנוספו מאפשרים להוריד את כמות הכוח הגדולה גם לקרקע משובשת.

על מנת למקסם את החשיפה של הדגם החדש,  פולריס הזמינה את צוות הצילום שהפיק את שלושת סרטוני הג'ימקאנה הראשונים של קן בלוק, את את נהג המרוצים הרשמי של הקבוצה אר.ג'יי אנדרסון ו- RZR משופר למרוצים בעל מגדש טורבו המעלה את מניין הסוסים במנוע הטרקטורון ללא פחות מ-190 כ"ס כשהרעיון הוא לצלם סרט ברוח סרטוני הג'ימקאנה המפורסמים.

מחצבת ברזל נטושה ממזרח לפאלם ספרינגס שבקליפורניה נבחרה כלוקשיין לצילומים בהם משתמש אנדרסון בחפצים ובמכשולים המצויים באתר כדי להדגים את יכולת הכלי ובין יתר הוא שובר את שיא המרחק בקפיצה של טרקטורון SBS -  Side By Side, עם זמן אוויר למרחק של כמעט 40 מטרים.

>> לבן על לבן: פולריס RZR קורע את השטח בשלג