חברת משקאות האנרגיה רד בול עושה במהלך השנים כל מאמץ כדי שאף אחד לא יפספס את העובדה ש"רד בול נותן לך כנפיים".

אין תמונה
חיגו להם פה בשדה התעופה. לג'נדרי פינק דוטס

בשל כך החברה הפכה בשנים האחרונות לספונסרית מרכזית בכמעט כל ענף ספורט תחרותי שמריח אקסטרים. בנוסף, החברה גם מחזיקה נבחרות של ספורטאים מצטיינים בתחומם שונים מסקייט-בורד ואופניים, דרך מרוצי מכוניות ואופנועים ועד לנבחרת של טייסים אירובטיים ומעודדת אותם ללכת עם חוסר השפיות שלהם הכי רחוק שאפשר במופעי ראווה שונים מסביב לעולם.

נשיקה מסורתית בחצות ומופעי זיקוקים הם הדרך המקובלת בעולם לציין את בואה שנה חדשה. כצפוי, ברד בול החליטו ללכת על משהו יותר אקסטרימי ובשנים האחרונות בכל פעם מוצאת החברה דרך מקורית לדחוק עוד ועוד את גבולות הטירוף כדי לצלצל בפעמוני השנה החדשה.
ב-2007 האופנוען רובי מדיסון זינק לקפיצה למרחק של מעל ל-90 מטרים מעל למגרש כדורגל.
ב-2008 אותו פעלולן אוסטרלי קפץ, הפעם לגובה של 10 קומות באוויר, ונחת על חלקו העליון של שער הנצחון במלון פריס בלאס וגאס רק כדי לקפוץ ממנו בחזרה למטה.

באותה שנה ברד בול החליטו שהפעלול של מדיסון לא עומד בזכות עצמו ובאותו אירוע הנהג רייס מילן ניסה והצליח לבצע היפוך לאחור עם הטנדר שלו אך לא הצליח לנחות על ארבעת הגלגלים.

ב-2009 טראוויס פסטרנה המשוגע זינק עם סובארו אימפרזה STI ממקפצה, כשמתחת יש רק מים, לדבורה צפה שמוקמה במרחק של 76 מטרים.

ב-2010 האירוע הרשמי בוטל לאחר שבמהלך האימונים לאירוע רוכב אופנוע השלג  ליוויי לאבלי התרסק (לא לפני שקבע שריחף 110 מטרים באוויר).

השנה רד בול חגגה את כניסתה של 2012 בסאן דייגו שבחוף המערבי והטירוף כלל קפיצה משותפת במקביל של אופנוע שלג עליו רכב לאבלי ושל אופנוע מוטוקרוס רכוב על ידי רובי מדיסון כשהמשימה היתה לזנק מרמפה מעל למי האוקינוס השקט ולנחות על רמפה נוספת בצידה השני של המרינה.

 הפעם הכל עבד כמתוכנן. מדיסון נחת עם האופנוע שלו במרחק של 115 מטרים ואילו לאבלי הצליח לרחף הרבה מעל מה שתוכנן למרחק של לא פחות מ-125 מטרים – מדהים.

>> צפו הנשים של טראוויס פסטרנה VS הבחורות של קן בלוק