ליה פטרסון
לפני כשנה בדיוק הפגשנו אתכם עם ליה פטרסון, בייב בלונדינית עם חיבור בריא למוטוריקה.

למי שהספיק לשכוח נזכיר כי לא מדובר באיזושהי דוגמנית פוסטר שהקשר שלה לעולם הרכב מסתכם ביכולת שלה לעשות פוזות ליד מכוניות ואופנועים אלא בלא פחות מאמנית פריסטייל ופעלולנית שיודעת לעשות דברים שלא כדרך הטבע בכלים ממש גדולים.

לפני שהמוח שלכם רץ לכיוונים אחרים נציין כי הכוונה היא לאופנועים כבדים בהם ליה יודעת לעשות ככל העולה על רוחה.

כבר לפני כשנה חשפנו כאן את היכולות המאגיות שלה להפנט את מפלצות ההספק הברוטליות הללו שלה, על אף שהיא מצוידת בפיגורה דקיקה ונשית.

המוכנות של אותם כלים גדולים להיענות לבקשותיה המוזרות להנפות גלגלים, החלקות צד, Burn Out , סטופי ועוד כל מיני פעלולים שפטרסון כנראה השאילה מעולם הרודיאו הביאו את הבלונדינית הלוהטת לוותר על עבודתה ככתבת וצלמת ולצאת לחרוש את אירופה ואמריקה כדי להכיר את עולם האקסטרים המוטורי שרובו ככולו נשלט על ידי גברים.

אקסטרים
השילוב בין מראה נשי לפעלולי רכיבה על אופנועים גדולים מהפנט

 "אני פעלולנית על אופנועי ספורט כבדים ואני גם גבוהה ובלונדינית – אני מבינה שאנשים אוהבים את השילוב הזה", מפרשת פטרסון את ההצלחה המהירה שהייתה לה בשנתיים האחרונות בתחום, מאז שיום אחד לפני מספר שנים החליטה לקחת את התחביב המשונה שלה צעד אחד קדימה.

בניגוד לפעלולנים ממין זכר שלרוב מלאים באגו ובחשיבות עצמית פטרסון שמחה לשתף בסרטונים באתר האינטרנט שלה את מי שמעוניין בהסברים על הטריקים שלמדה בתחום, תהליך בניית אופנוע הפעלולים שלה ואף חושפת את חששותיה השונים ומכירה בעובדה שיש לה עוד הרבה מה ללמוד.

לפני זמן מה ליה העלתה לרשת סרטון חדש המסכם את מעלליה במהלך 2012 - מאימונים, דרך טיולים, הופעות באירועי אקסטרים ועד להשתתפות בסרט מרדפים משונה בתפקיד שוטרת על אופנוע.
אנחנו החלטנו לא לשמור את החוויה הזו לעצמנו ובחרנו לשתף גם אתכם. תיהנו.


ליה פטרסון מדגימה את היכולות שלה ושל מצלמת ה-GoPro 3 החדשה


ליה שמחה לעזור וללמד איך לבנות אופנוע פעלולים


ליה מסבירה כמה פשוט לעשות ווילי בשילוב פישוק רגלים – אל תנסו את זה בבית

>>> צפו: הבלונדינית שחולמת על מכוניות משופרות

אקסטרים
גם האופנוע מעלה עשן מרוב התרגשות לאחר שפגש את פטרסון

 

ליה פטרסון
מתחברת גם לצד הנשי שלה