אין תמונה
מה זה 5 מליון בין כוכבים?
לפני מספר חודשים קברניטי קונצרן פולקסווגן, החולש על מותגי רכב רבים - מסקודה ועד בוגאטי, החליטו להכנס גם לתחום הדו גלגלי ורכשו, תחת מותג אודי, את יצרנית האופנועים האיטלקית הנחשבת דוקאטי

המהלך, שעלה לקונצרן לא פחות מ-800 מיליון יורו, נולד בעיקר מתוך קנאה בחטיבת האופנועים המצליחה של המתחרה הגדולה מבוואריה - ב.מ.וו.

בשלב זה עדיין לא ברור לאן הקונצרן הגרמני הענק ירצה למשוך את יצרן אופנועי הספורט האיטלקי אך הערכות מדברות על כך שהכוונה, במקביל לשימור המורשת הספורטיבית, היא להתרחב לכיוונים נוספים ואף להכנס לתחום הקטנועים.
כעת, לאחר ההצהרות הרשמיות, חתימת החוזים, הקוקטיילים החגיגיים ושניה לפני ששיתוף הפעולה עובר למישור המעשי היו מי שחשבו שהגיע הזמן לחגוג את האיחוד במפגש פסגה של יצירות מוטוריות מרשימות מבית שני המותגים, על 2 ו-4 גלגלים.

בצד הנעות על 4 נשלחה למפגש אודי RS-5 בגרסה קיצונית במיוחד המפיקה לא פחות מ-500 כ"ס ממנוע הוי-8 האטמוספרי שלה ובשם הנעים על 2 התייצב בנקודת מפגש דוקאטי מולטיסטרדה 1200, גם בגרסה משודרגת, עם 150 כ"ס.

ואם כבר מפגש פסגה אין מקום ראוי יותר לקיים אותו מאשר במרוץ לפסגה המפורסמת בעולם, הפסגה שמארחת מדי שנה את אחד מהמרוצים המפורסמים בעולם – הפייקס פיק שבהרי הרוקי שבקולורדו.

הדרך למעלה ההר בגובה 4.3 קילומטרים נמתחת בנתיב אספלט מפותל באורך של כ-20 קילומטרים בהם יש  לא פחות מ-156 פניות.

לשני המותגים יש היסטוריה של הופעות מרשימות במרוץ המפורסם כשבגזרת אודי הם כוללים נצחונות מרשימים עם הקוואטרו האגדית בשנות ה-80 של המאה העשרים ואף הצגת גרסה מיוחדת של ה-TT שטיפסה את המעלה המפורסם, לא במסגרת המרוץ הרשמי אך ללא נהג, בשנת 2010. אצל דוקאטי הישגי הפייקס פיק כוללים מגוון ניצחונות בקטגורית האופנועים במהלך השנים כולל במרוץ של השנה שעברה בו גם רוכב הקבוצה קבע זמן שיא חדש בקטגוריה זו.

>> אודיA7 ודוקאטי דיאבל במפגש על אספלט ישראלי

אין תמונה