BMW K1600
מחירים חדשים לכל דגמי המותג

אחרי שעשתה מהפכה בתמחור מכוניות ב.מ.וו ומיני בישראל חברת דלק מוטורס, היבואנית החדשה של ב.מ.וו בישראל, הודיעה היום בצהרים על שינוי משמעותי גם במחירי האופנועים של המותג הבווארי.

על אף תנאי מזג האוויר האידיאלים לרכיבה שוק האופנועים "הכבדים" בארץ הוא מצומצם מאוד בהיקפו ובשנים האחרונות לא עולה על כמה מאות יחידות בשנה. עם זאת, בדלק מוטורס מאמינים שהמחירים החדשים יחזקו באופן משמעותי את נוכחותם של אופנועי המותג על כבישי ישראל.

"בדומה למהפך בשוק מכוניות היוקרה בישראל גם בשוק האופנועים החזון שלנו להביא את ב.מ.וו להיות מותג מוביל בישראל", ציין גיל אגמון, מבעלי דלק מוטורס. לטענת אגמון השינוי יהיה לא רק במחירים אלא גם ביחס ללקוחות, רמת ומקצועיות השירות ויכלול גם הקמת אולם תצוגה ומוסך מרשימים בתל אביב.

לדברי גורמים בחברה דווקא בשוק הישראלי בו המיסוי הוא כל כך גבוה, אופנועי ב.מ.וו שנחשבים אמינים מאוד ובעלי יכולת שרידה לשנים רבות נהנים מתדמית מצוינת שעד כה היה קשה לגבות אותה בנתוני מכירות מרשימים בשל תג המחיר הגבוה.

ב.מ.וו R1200GS (צילום: IAA)
GS 1200 - האופנוע האייקוני מקצץ 18 אלף שקלים ממחירו|צילום: IAA

אמנם גם כעת, לאחר העדכון הרוחבי בכל דגמי האופנועים של החברה, אופנועי ב.מ.וו עדיין נותרו יקרים למדי אך אין ספק שהמחירון החדש מביא עימו בשורה שבחלק מן הדגמים מגיעה להפחתת מחיר של עשרות אלפי שקלים.

כך למשל הדו שימושי הענקי והאייקוני ה- GS 1200 מקצץ ממחירו 18 אלף שקלים ויוצע כעת ב- 145 אלף שקלים. גרסת האדוונצ'ר הנהנית מעיצוב נפוח ומרשים יותר תמכר ב-158 אלף שקלים (לעומת 176 אלף עד כה).

דגם הכביש האגרסיבי, ה-K1300, יוצע כעת בשתי גרסאותיו, הערומה (R) והלבושה (S), במחירים של 149 ו-159 אלף שקלים בהתאמה - כ-18 אלף שקלים פחות ממחירם עד כה.

ב.מ.וו K1300R (צילום: גלובס)
K1300R - הרבה כוח בפחות מזומנים |צילום: גלובס

אופנוע הסופרבייק S1000RR הסופר ספורטיבי המגיע עם מנוע המפיק 193 כ"ס וביצועים פסיכיים הוזל  ב-17 אלף שקלים ויוצע כעת ב-143 אלף שקלים.

אופנוע הסלון-תיור הענק K1600, המצויד במנוע 6 צילינדרים בנפח 1,600 סמ"ק שמפיק 160 כ"ס ומעניק לו יכולות שיוט מדהימות ואף כולל גם שלל אבזור המזכיר יותר מפרט של מכונית יוקרה יוצע כעת בשתי גרסאותיו,GT ו-GTL  במחירים של בין 190 ל-199 שקל - 37 אלף שקלים פחות ממחירם עד כה.

אין תמונה
K1600 - ספינת הדגל עם מנוע 6 צילינדרים ותג מחיר נמוך ב-37 אלף שקלים

הוזולות מחירים גם בדגמים היותר עממיים 

בצד הקצת יותר שפוי של סקלת המחירים ניתן לפגוש כמה דגמים נוספים של המותג הגרמני שזכו להנחות.

כך למשל דגם הדו-שימושי, ה-F800GS, יוצע ב-99 אלף שקלים - 20 אלף שקלים פחות מהמחיר הישן.
ה-F800R יוזל ב-חמשת אלפים שקלים  ויעלה כעת 80 אלף שקלים. לבד מההנחה מעתה  ניתן יהיה לרכוש אותו כשהוא מוגבל ל-33 כ"ס עבור מי שמחזיק ברישיון A1 ואף, לאחר השלמת הרישיון לקטגוריה הבכירה, לבטל באופן חוקי את הגבלת הכוח במנוע שמפיק במלוא עוצמתו 87 כ"ס. דגם הדו-שימושי הפופולרי, ה-F650GS,  יעלה כעת אף הוא 80 אלף שקלים לעומת 86 עד כה.

אין תמונה
F800GS - הנחות גם בדגמים היותר עממיים

להיצע הדגמים מצטרף כעת גם דגם כניסה חדשה במחיר אטרקטיבי במיוחד ביחס לאופנועי ב.מ.וו – מדובר ב G650GS Sertao המגיע עם מנוע בנפח 652 סמ"ק המפיק 48 כ"ס, מצויד במערכת בלמים הכוללת ABS כסטנדרט ותג מחיר של 68 אלף שקלים.

במסיבת העיתונאים שנערכה היום לא נמסרו פרטים בנוגע למחיר של צמד הקטנועים גדולי הנפח, C600 ו-C650GT, שב.מ.וו חשפה השנה כדי לתת מענה לשליטה של הטי-מקס מבית ימאהה בשוק הקטנועים הספורטיביים, כשבתפריט הבווארי מנוע בנפח 650 סמ"ק המפיק 60 כ"ס ויכולות כביש גבוהות.
עם זאת, גורמים בדלק מוטורס ציינו שהכלים אמורים להגיע לארץ לקראת הסתיו ובהחלט ניתן לצפות למחירים תחרותיים ביותר ביחס למתחרים הבולטים.

אין תמונה
מעכשיו במחירים החל מ-68 אלף שקלים

>> ארצות הברית: תביעה נגד ב.מ.וו – רכיבה באופנוע מתוצרת החברה גרמה לזיקפה תמידית