נראה שכולם יודעים שפקיסטן היא מעצמה גרעינית שאסור לזלזל בה ושרב הטרוריסטים בן לאדן הסתתר בה במשך שנים, אך לא בטוח שכולם זוכרים שהמדינה האסייתית הזו מספקת לנו לאחרונה עוד ועוד כותרות במחוזות הביזאר המוטוריים - בין אם מדובר ב-19 תלמידות שנכנסו לסמארט ובין אם זה רוכב אופנוע העומד על כלי התחבורה שלו תוך כדי נסיעה ויורה באוויר.

אחרי כמה חודשים של שקט יחסי עלה לאחרונה לרשת סרטון נוסף, הזוי במיוחד, של רוכב אופנוע פקיסטני.

בניגוד לרוב המוחלט של רוכבי הדו גלגלי שנוהגים לרכב בעודם נמצאים על האופנוע הרוכב הפקיסטני שבסרטון שלפניכם רוכב על האופנוע שלו תוך כדי החלקה על רולר בליידס מאחוריו.

אין תמונה

חשוב להבהיר - לא מדובר בצעיר הגולש על המחלקיים שלו בזמן שהוא מחזיק בכבל המחובר לאופנוע שמישהו אחר רוכב עליו - אלא על אדם אחד המתפעל את האופנוע, שומר על שיווי המשקל שלו ותפעולו תוך כדי החלקה על הרולר בליידס במרחק של כמטר מאחוריו. השליטה באופנוע של הפקסטני האלמוני כל כך מוחלטת עד שהוא לא מתרגש מהתנועה הערה מסביב ומעיקולים קלים בדרך ואפילו מוצא פנאי לתבל את הנסיעה בהנפות רגלים אל-על ובעוד כמה מהלכים האופיינים בדרך כל למחליקים אמנותיים על הקרח.


לרכב בישיבה זה לחלשים  

הסרטון שנקרא "מלך המחליקים של פקיסטן עלה פני כשבוע ליו-טיוב וכבר הגיע לכחצי מיליון צפיות. מיותר כמובן לציין שמדובר בפעלול מסוכן ביותר שלא מומלץ לאף אחד לנסות, בוודאי ובוודאי לא על כבישים ציבוריים. 

>> החלקה אמנותית על הכביש במדינות המפרץ