BMW K1600
את הרכיבה הזו הנרי וולף לא ישכח במהרה

אזרח אמריקני תובע את חברת ב.מ.וו בטענה כי רכיבה ממושכת על האופנוע מתוצרת החברה גרמה לו למקרה חמור של פריאפיזם (תופעה של זיקפה תמידית) שממנו הוא סבל במשך 20 חודשים - כך לפי דיווח של העיתון "USA TODAY".

הנרי וולף, תושב קליפורניה, תובע את החברה וטוען כי לאחר שיצא לרכיבה בת 4 שעות באופנוע שלו, מתוצרת חברת ב.מ.וו מודל 1993, הוא איבד את התחושה באזור חלציו וסבל מזיקפה שנמשכה כמעט שנתיים. כמו כן, בכוונתו לתבוע גם את חברת קורבין-פסיפיק, יצרנית מושב האופנוע שעליו רכב, בטענה כי האחריות למצבו חלה גם עליה.

לפי הדיווחים, היו מקרים בעבר שמושבי אופנוע המכונים "מושבי בננה" גרמו לרוכביהם, גברים ונשים, מצב של חוסר תחושה באזור החלציים, אך זהו המקרה החמור והקיצוני ביותר שדווח עד כה.

וולף ועורך דינו מבקשים פיצוי כספי משתי החברות, בגין איבוד שכר, בדיקות רפואיות ונזק נפשי שנגרם לו כתוצאה מחוסר היכולת שלו לקיים יחסי מין.

אין תמונה
הרכיבה גרמה למצב זיקפה שנמשך 20 חודשים

"מאז שיצאתי לרכיבה על האופנוע בספטמבר 2010, חיי השתנו ללא היכר, וסבלתי מלחצים נפשיים רבים, אומר וולף. "כאשר ראיתי שהזיקפה נמשכת יותר מ-4 שעות, התחלתי לדאוג. כולם יודעים, ובוודאי צרכני הויאגרה, שזיקפה הנמשכת מעל 4 שעות היא סימן לדאגה".

 

>> חובה בכל רכב - המדריך המלא והמפורט לאהבה על גלגלים