חוץ ממדוזות, תיירים צרפתים שמבשלים את עצמם עד בלי די ובחורות בביקיני, הים הוא גם מקום נפלא לשלל סוגים של פעילויות ספורט קוליות ביותר.

אז מה יותר מגניב: גלישת גלים, קייט סרפינג או בכלל רכיבה על אופנוע ים? לא בטוח שאתם צריכים להחליט, כי אם תשימו את היד שלכם על Jetlev R200 תוכלו ליהנות מכל העולמות גם יחד.

לעוף על המים (צילום: האתר הרשמי)
הדבר הכי מגניב שראינו בחיים אחרי איש הסילון מטקס הפתיחה של האולימפידה ב-1984 |צילום: האתר הרשמי

מדובר ככל הנראה באחד הפיתוחים הכי מוטרפים שראינו לאחרונה המאפשר לרוכב לבחור לנוע מתחת למים, בתוכם, בגובה פני המים או מעליהם.
על מנת להשתמש ב- Jetlev R200 הרוכב/טייס רותם לגבו סוג של מנשא המזכיר מעט את מראהו של מפוח עלים שהיה בשימוש עיריות רבות עד לאחרונה.

מהמנשא יוצאים שני מוטות עם פקדים הנמשכים קדימה וצינור שחור עבה ולא מרשים במיוחד הנמשך לאחור ומחובר ללב של ה-Jetlev R200, סירה לא מאוישת קטנה שבה נמצא מנוע עצבני עם עדר של מאתיים סוסים הדוחפים מים במהירות לצינור הגדול.

אותו צינור מחובר, כאמור, למנשא ומתפצל לשני ג'טים רבי עוצמה המופנים כלפי מטה ויורקים את המים שהמנוע שואב במהירות ובעוצמה אדירה.


מדהים ללא ספק

 התוצאה המתקבלת היא יכולת לחוות את המים בדרך הכי ישירה ובמהירות אדירה תוך כדי רכיבה על אופנוע ים או גלישה על גלשן דמיוניים ומה שבאמת מגניב בכלי הזה היא היכולת שלו לאפשר לאדם במשקל של עד 150 קילוגרמים לרחף בגובה של 8.5 מטרים מעל פני המים בעזרת זרנוקי המים האדירים שלו.

למרות שבני האדם לא נולדו כדי ללכת על המים (חוץ מישו הנוצרי כמובן) ובוודאי לא עם יכולת ריחוף ועל אף שהכלי הזה נראה מעט מאיים בתחילה, אנשים שהתנסו בו מדווחים שאמנם לא מדובר בכלי עם נוחות הנסיעה הכי טובה שהם פגשו אבל מצד שני התפעול שלו קל וכמעט אינטואיטיבי.

לעוף על המים (צילום: האתר הרשמי)
זה מה שקורה שרותמים 200 כ"ס לגב|צילום: האתר הרשמי

נראה כי דבר אחד קטן עלול להפריד ביניכם לבין כלי הרכב הימי המדהים הזה – המחיר. עם תג מחיר של 99 אלף דולר בארצות הברית קצת קשה להאמין שתפגשו בעתיד הקרוב בחוף הסמוך לביתכם את ה- Jetlev R200 וחבל.


אנחנו חייבים סיבוב על הדבר הזה

 >> צפו: סרטוני המכוניות הנצפים ביותר ברשת