אמנם בשנים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר מבנות המין היפה שבוחרות בקטנועים ואפילו באופנועים כבדים כפרטנרים המוטוריים שלהן לצליחת הכאוס שעל כבישי מע"צ, אך למרות השינוי החיובי הזה עדיין מרביתם של רוכשי האופנועים הם גברים.

את אותו דבר בדיוק אפשר להגיד על משחקי היורו שאמנם פה ושם יש להם גם כמה צופות נלהבות אך עדיין מזוהים בעיקר עם קהל גברי המוצא בהם עניין רב וסוג של קטרזיס מחיי היום יום.

אופנועים

במטרו, היבואנית הגדולה בישראל לאופנועים המייצגת את המותגים ימאהה, קוואסקי וסאן יאנג, הטיבו להבין את הקישור הזה לקהל היעד שלהם והחליטו לפרגן ללקוחות החברה ולחבריהם בחגיגת גמר יורו מיוחדת.

אמנם בשנים האחרונות מרבית הציבור בישראל התקדם מטלוויזיה 21' אותה רכש בשנות ה-90 בדיוטי פרי למסך דק ורחב בטכנולוגית HD, אבל עם כל הכבוד ל-42' אינץ', לדעת אנשי מטרו כדורגל צריך לראות בגודל גדול באמת, כמו אלופים.

בהתאם לכך החברה חכרה לערב גמר משחקי היורו את כל מתחם סינמה סיטי בגלילות והחליטה להזמין בחינם את לקוחותיה ואת חבריהם לחוויית גמר מיוחדת שתכלול הרבה אווירה, כיבוד קל ושתייה על חשבון הבית וכמובן הקרנה של המשחק בשידור ישיר, באיכות HD מירבית וצליל סראונד, באולמות הקולנוע השונים במתחם.

ההפנינג יתחיל בשעה 8 בערב, כשעה וחצי לפני שריקת הפתיחה למשחק הגמר ביום ראשון הקרוב (1.7). במטרו מציינים שלאור התגובות החמות וכדי למנוע בלאגן ועיכובים ביום האירוע הוחלט שההזמנות ינתנו רק למי שירשם מראש באתר האינטרנט או בדף הפייסבוק של החברה.

>> מבחן דרכים סאן יאנג מקסים 400