הגלגל הוא ללא ספק אחת ההמצאות החשובות בתולדות המין האנושי ורובנו התחלנו להשתמש בדברים המצוידים בו כבר בגיל כמה חודשים, עוד לפני שממש ידענו ללכת. עם הצעדים הראשונים לרוב מגיעה גם איזה בימבה מסוגננת שאפשר לשבת עליה ולדחוף עם הרגלים ממקום למקום מבלי חשש לאיבוד שווי המשקל.
יש המון סוגי בימבות בהמון צבעים, צורות ומחירים, אבל נראה כי זו האייקונית ביותר היא הבימבה קופה עם מרכב אדום וגג צהוב שלא פעם ניתן לפגוש בקניונים ובמתחמי ג'ימבורי שונים.
למרות שבעבור רובנו היה מדובר במפגש ראשון עם כלי רכב גלגלי, רוב הילדים עוברים תוך זמן קצר לכלים מוטוריים מתקדמים יותר כמו תלת אופן, אופניים ולבסוף מכונית והבימבות נשארות לא יותר מזיכרון עמום ומרוחק.
אבל מסתבר שיש גם מי שלא מפסיק לחשוב על הבימבה שלו אחרי שכבר מזמן התבגר כמו למשל ג'ון ביטמיד מאנגליה, שבשלב מסוים בעשור החמישי לחייו החליט שהוא חייב, אבל חייב, לייצר בימבה בגודל מלא.
אחרי אלף שעות עבודה מאומצות וכ-6,600 דולרים פחות בחשבון הבנק, המשימה הושלמה ומכונית הבימבה יצאה לנסיעה הראשונה שלה.
ביטמיד לא הסתפק בדגם מוגדל של הבימבה הנעה בעזרת כוח דחיפת הרגליים, אלא החליט לצייד את מכונית התינוקות המגודלים במנוע, בלמים, מערכת היגוי ואפילו כריות אוויר ורישוי מלא לכביש.
עם מנוע 800 סמ"ק המפיק 52 כ"ס המסוגל להאיץ את הבימבה למהירות תלת ספרתית בתוך יותר מ-17 שניות וללא שמשה קדמית (בהתאם לבימבה המקורית), אמנם לא מדובר ברכב האידיאלי לנסיעות ארוכות בכבישים מהירים, אך ביטמיד טוען שלנסיעות בתוך העיר מדובר בכלי תחבורה נוח להפליא שמושך הרבה תשומת לב ואהבה מהסביבה.
>> בנה רפליקה מושלמת למשאית הצעצוע שאהב