עושה רושם שזה הפך למסורת וכחובבים גדולים של מנהגים שבטיים בטח שלא נתנגד – קבלו את גרסת 2012 של מאוץ הדראג האולטימטיבי - אירוע בו נפגשות מכוניות הספורט הטובות ביותר שהגיעו לשווקים באותה השנה כדאי להאיץ בפול גז למרחק של 402 מטרים (רבע מייל).
כזכור, את המרוץ מארגן מגזין הרכב האמריקאי Motor Trend כחלק ממבחן מקיף בו בוחרים בוחני המגזין את מכונית הנהיגה של השנה.
המבחן שכלל השנה 9 מכוניות נערך במשך שבוע, כלל מבדקים רבים ועל תוצאותיו נדווח לכם בהמשך השבוע.
אבל היום - קבלו את תשע המכוניות על 4,730 הסוסים שבמנועיהן שמחכים לאות כדי לתת את כל מה שיש להן כדי לקבוע מי הספרינטרית הכי מהירה.
אמנם הדרך הנכונה באמת להכריע בסוגיה היא להזניק כל מכונית בנפרד במסלול פנוי עם אותו נהג למרוץ מול השעון, אבל כשיש מסלול כל כך רחב המאפשר להזניק את תשע המכוניות הללו ביחד תודו שהייתם מוכנים לוותר על המדידה המדעית והכי בא לכם לראות את התוצאה בפוטו-פיניש בעצמכם, תוך כדי שמיעת הצליל הערב והמיוחד של עדרי הסוסים הנדחפים אל הקצה.
בשנה שעבר המנצחת הגדולה הייתה גודזילה, או לפחות גרסתה המוטורית - הניסאן GT-R , שחצתה את קו הסיום כעבור 11.2 שניות כשהיא מקדימה בעשירית שניה את הפרארי 458 איטליה שהגיעה במקום השני. השנה בין 9 המתמודדות ניתן לפגוש גם את הגרסה המעודכנת ביותר של מנצחת השנה שעברה, ה-GT-R, שממשיכה כל העת להתחדש וגם שתי מתחרות בולטות על התואר המהירה ביותר שלא היו נוכחות במבחן מהשנה שעברה: למבורגיני אבנטדור ומקלארן MP4-12C. כמו כן היו שם גם מרצדס C63 AMG קופה Black Series, שברולט קמארו ZL1 , פורד מוסטנג שלבי ,GT500 יגוארXKR-S , פורשה 911 קאררה S ואחרונה חביבה ומעט חריגה בנוף השרירני הזה - סובארו BRZ, שמסתפקת ב-200 כ"ס, בדיוק מחצית מההספק של המתמודדת הבאה בתור ופחות משליש מההספק של החזקה ביותר.
בשנה שעברה ה-GT-R כאמור ניצחה ועצרה את השעונים כעבור 11.2 שניות. השנה היא שיפרה את הזמן שהשיגה ונגלה גם שהמנצחת חצתה את קו רבע המייל כעבור 10.8 שניות. האם זו שוב הייתה גודזילה שצחקה על כולם? האם הרובוטריק הבריטי נעזר בטכנולוגיות הפורמולה 1 שלו כדי לנצח? או שהבכורה שייכת לשור הזועם והסופר חזק מאיטליה? כל התשובות בסרטון שלפניכם.