קיה פיקנטו (צילום: נעם וינד)
פיקנטית ושובבה|צילום: נעם וינד

עד לפני לא יותר מדי שנים נשים נהגו מדי פעם לקשט את הציפורניים שלהן עם לק צבעוני בצבע אחיד אבל בשנים האחרונות משהו השתנה באופן דרמטי וטיפוח הציפורנים הפך לסוג של פולחן נשי חוצה מגזרים, עדות, גילאים ויבשות שמזמן איבד פרופורציות, כשאפשר לראות אמנות על ציפורניהן של נשים רבות: מדבקות, חותמות, קישוטים, ציורי מכחול ואין ספור שילובי צבעים על כף יד אחת.

במקביל, בשנים האחרונות ניתן להצביע גם על אופנה נוספת שתופסת תאוצה בקצב מהיר - אופנת המיני. מכוניות המיני שפעם היו נחשבות ככלי תחבורה בסיסי וספרטני הפכו בשנים האחרונות, עם העלייה במודעות הסביבתית והצפיפות בערים, לבחירה של לא מעט לקוחות שיכולים להרשות לעצמם גם מכונית גדולה יותר.

התנופה הגדולה של נישת הקטנטנות הביאה את היצרניות לצייד את המכוניות הקטנות שלהן בהרבה סגנון.

בקיה חשבו שאין מתאים יותר מלשלב בין שתי האופנות קטנות המימדים ויצרו סרטון פרסומת מבריק במיוחד לפיקנטו הקטנה של החברה הקוריאנית.

אין תמונה
פאלטרו. כריס מרטין נהנה מכל רגע

הסרטון שצולם בטכנולוגית סטופ-מאושן (חיבור של רצף תמונות סטילס) כולל צמד ידיים, 1200 בקבוקי לק, 25 ימי עבודה, הרבה דמיון, עבודה מדויקת ולא פחות מ-900 ציורים מיניאטוריים שונים על גבי ציפורניים.

>> מבחן דרכים קיה פיקנטו