אנשי השיווק צריכים לעבוד בשנים האחרונות שעות נוספות כדי למצוא רעיונות קריאטיביים ומקוריים על מנת להגיע לתודעת הציבור. פשוט, נראה שכבר חשבו על הכל וכל דרך ישירה או עקיפה במסר חד או בהפוך על הפוך כבר נטחנה עד דק בקמפיינים כאלו ואחרים.

אם פעם ניתן היה להפתיע ולמשוך תשומת לב בהשקת רכב חדש ומפתיע, בעידן המקוון הנוכחי אין דגם חדש שעד להופעתו הרשמית לא זוכה לשלל אזכורים בתקשורת, סקיצות שדולפות וצילומים שמגיעים בדרכים שונות לרשת. אמנם מרבית היצרניות למדו לרתום את מבול המידע הזה כדי לעורר עניין אך בפועל כשהרכב כבר נמצא בשווקים ומחכה ללקוחות חדשים שיתרגשו מהמוצר החדש ולאייטמים באתרי רכב, בעבור רבים הוא כבר לא יותר מחדשות ישנות.

שברולט אורלנדו מפלסטלינה
תקבל דוח חניה?

 אנשי השיווק של שברולט בבריטניה התלבטו מה ניתן לעשות לכדי למשוך את תשומת הלב הקהל להשקת המיני-וואן הקומפקטי של שברולט, האורלנדו, בממלכה המאוחדת. חשבו וחשבו ולבסוף החליטו שעל מנת להדגיש את השימושיות של האורלנדו כמוביל משפחתי נוח, המספק מרווח ל-7 נוסעים, לבנות דגם בגודל מלא של המכונית מחומר משחק שאהוב על ילדים – פלסטלינה.

באופן מפתיע, בסקר שנערך בקרב הורים בבריטניה בשנה שעברה, זכתה הפלסטלינה הבסיסית בתואר "משחק הילדים הנוסטלגי האהוב ביותר" כשהיא מקדימה אייקונים כמו לגו, בארבי וביצת קינדר.

על בנייתו של האורלנדו מפלסטלינה הופקד צוות של שמונה מומחים לפיסול בפלסטלינה שעמלו במשך לא פחות משבועיים על יצירת המכונית שאורכה 4.6 מטרים ורוחבה 1.8 מטרים. לצורך המשימה נדרשו טון וחצי של פלסטלינה ובסיומה הוכתר הדגם כפסל הפלסטלינה הגדול בעולם.
היצירה המושלמת לא הועברה למוזיאון שיאי גינס אלא לתצוגה במיקום מיוחד לא פחות: מקום חניה פנוי שנמצא באחד מרחובותיה המרכזיים של לונדון.

אין תמונה
אני באחת המשימות. הלכתי רק בשביל הכסף



>> מבחן המיני-וואנים הגדול: סיטרואן סי 4 פיקאסו מול מאזדה 5 מול רנו גרנד סניק