אין תמונה
"אני הכי אוהב את הכנרת שלצדה גדלתי ואת הכותל המערבי"
בעידן בו יש גירויים מכל עבר, יצרני רכב ופרסומאים רבים עסוקים כל העת במציאת דרכים למשוך את תשומת הלב לדגמים שלהם.

בעוד שדגמים חדשים לחלוטין נהנים מסקרנות ראשונית של הציבור, על מנת ליצור הייפ סביב דגמים מוכרים ללא ספק נדרשת הרבה יותר מקוריות. בעיה זו עמדה בפני אנשי אלפא רומיאו בבריטניה שרצו להשיק גרסת תלתן ירוק משודרגת למיטו הקטנה שכבר נמצאת איתנו מספר שנים.

אמנם הגרסה החדשה כוללת שלל אבזור שבוודאי יקרוץ לקהל היעד כמו חישוקים גדולים מבעבר, כיול מתלים קשיח וצמד מושבי מרוץ 'באקט' מיוחדים, אבל כדי להפיץ את הבשורה היה ברור שלא מספיקים כמה שוטים מוקפדים של המושבים או הג'נטים. הפתרון נמצא בדמותו של סרטון עם פוטנציאל ויראלי הכולל שילוב בין ביצועים מרשימים ואסתטיקה גבוהה  - ממש כמו רוח המותג.

אין תמונה
"אני הכי אוהב את הכנרת שלצדה גדלתי ואת הכותל המערבי"

ההפקה כללה 2738 בלונים צבעונים מלאים במים, כמה מצלמות מהירות גבוהה ומיטו תלתן לבנה הנהוגה בידי נהג המבחן טרי גרנט. כשניתן האות, גרנט זינק עם המיטו לעבר מרכז המסלול בו מוקמו מבעוד מועד הבלונים.


ביצועים לוהטים, אסתטיקה גבוהה ושיא גינס

בתחילה כשהמיטו מתקרבת לבלונים נראה שמדובר בערב רב של עוד ועוד בלונים בצבעים שונים אבל אז התמונה עוברת למצלמה הממוקמת גבוה מעל המסלול החושפת שהבלונים למעשה יוצרים סמל עצום בקוטר של כ-15 מטרים עם לוגו של אלפא.

המיטו הלבנה חולפת בסמוך לבלונים ומסתובבת. גרנט מצמיד את הדוושה לרצפה ושועט לעבר הבלונים בסחיפת צד מרשימה.
האלפא מחליקה ופוגעת במהירות בבלונים ומפוצצת אותם ואז המים בהם הם היו ממולאים מציפים את המסלול וגרנט מנצל את המסלול החלקלק כדי להחליק עם המיטו במעגלים קדימה ואחורה עד שכמעט כל הבלונים (למעט 4 שנותרו שלמים) מתפוצצים.

מעבר לביצועים המרשימים ולצילומים המרהיבים מסתבר שבאותו מעמד נקבע גם שיא גינס חדש בניפוץ בלונים באמצעות מכונית, שיא המצטרף לעוד 19 שיאי גינס מוטוריים שמחזיק הנהג טרי גרנט.

>> עוד תרגיל שיווקי מקורי – דוגמנית בביקיני מול ניסאן ג'וק