אין תמונה
תקריבים של בחורות בביקיני במקום שוטים של מכונית לא מרשימה

פרסומת טלוויזיה בה במשך כמעט דקה וחצי נראות בחורות חטובות בביקיני שרוקדות ליד פורד פוקס דנדשה עוררה תגובות נזעמות מצדה של פורד.

נשמע משונה, לא? ובכן, מסתבר שלמרות שבמשך כמעט כל אורכה של הפרסומת רואים רק מכונית מסוג פורד פוקוס וסמלים של פורד בכלל מדובר בפרסומת לדגם ה"טידה" של המתחרה הגדולה, ניסאן.

בפרסומת המשעשעת שמזכירה מאוד וידאו קליפים של ראפרים אמריקאים נראים שני בחורים בסרבלים של פורד שעושה רושם חיים את החיים הטובים והיא כוללת, בהתאם לנהוג בז'אנר, שלל תקריבים של בגדי ים, חלקי גוף חשופים, בנות בג'קוזי, מעילי פרווה, כסף מזומן, כוסות שמפניה, זהב, יהלומים, שרשראות עם תליוני דולרים ומה לא.

 

אין תמונה
תקריבים של בחורות בביקיני במקום שוטים של מכונית לא מרשימה

צמד הבחורים מבצע שיר ראפ בפורטוגזית שמפאר את החיים הטובים שלהם בעקבות סכומי הכסף הגבוהים שהם השיגו כתוצאה ממכירת הפוקוס במחיר מופקע.

לאחר דקה וחצי של פרסומת, לראשונה ולמשך פחות מ-10 שניות, רואים צילום של מכונית ניסאן ומצויין שהטידה מציעה אופציה משפחתית במחיר זול משמעותית מהפוקוס.

יהיו מי שיציינו שהטידה היא לא בדיוק מתחרה למשפחתית בגודל של הפוקוס אלא יותר למכוניות כמו מאזדה 2 סדאן ויונדאי אקסנט ויתכן שאחרים גם יתקשו לא להזכיר את עיצובה הלא מרשים במיוחד, אך בסניף הברזילאי של ניסאן החליטו, כצפוי, להשאיר את הפרטים הללו בצד ולהתמקד בהפרש המחיר המשמעותי בין הטידה המצוידת במנוע 1.8 ליטרים לפורד המצוידת במנוע 1.6 ליטרים, שעומד על לא פחות מ-7000 שקלים שהם כ-7 אחוזים ממחיר הרכב.

אמנם בשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר פרסומות הכוללות התייחסות ישירה למתחרים אך במקרה זה פורד טענה שמדובר בפרסומת מעליבה שלא משווה בין המכוניות אלא רק מציגה את פורד באופן שלילי ופנתה לבית המשפט בברזיל שהורה להוריד את הפרסומת משידור לאלתר עד אשר יוכרע אם מדובר בפרסומת לגיטימית או משפילה.

>> צפו: פרסומות רכב סקסיות במיוחד

>> צפו: פרסומות הרכב של הסופרבול 2011