פעם זה היה מאוד פשוט. הפרסומאים היו משלבים כמה צילומים איכותיים, מוסיפים מפרט טכני ומחיר, קונים שטח פרסום וזהו בערך, אבל היום בעולם בו סף הגירוי של האנשים הרקיע לגבהים בלתי נתפסים שמכל עבר מחכים שלל פיתויים זמינים שיכולים לגנוב את תשומת הלב אנשי השיווק צריכים להשקיע המון מאמץ כדי להצליח להחדיר משהו חדש לתודעה.
ולכן, בעידן בו תפוצה ויראלית, טוויטר ופייסבוק הפכו לקובעי סדר היום העולמי לכל ברור שכדי למכור משהו צריך ליצר באזז אינטראקטיבי, סקסי, חצוף וכזה שישלב וישלהב את הגולש.
לעיתים נראה שהגולם קם על יוצרו והכמיהה של המפרסמים למשוך כמה שיותר לייקים ושיתופים בפייסבוק קצת משכיחה מהם את העובדה שהם מקבלים כסף בשביל לעשות משימה מאוד ברורה וממוקדת – למכור מוצר מסוים.
זה כנראה מה שקרה ליוצרי הסרטון המושקע הזה שמתחיל בסצינה בה בחורה תופסת את החבר של על חם עם אישה אחרת. מהרגע הזה ובכמה נקודות במהלך הסרטון שאורכו לא פחות מ-7 דקות לגולש יש אפשרות לבחור מה יקרה בהמשך או כמו שיוצרי הסרטון הגדירו זאת: "האם לתת לגוף להוביל אותך" – כן או לא.
אם בחרתם "לא" הבחור הבוגדני החביב שלנו שבמשך מרבית הסרטון לא לובש בגדים בכלל (אפשר להירגע האזור האסטרטגי מפוקסל) איך נגיד את זה בעדינות - יאכל אותה.
אם בחרתם "כן" תובילו אותו להתרחשות הביזארית הבאה.
ומה הקשר למכוניות, אתם שואלים? גם אנחנו שאלנו ואת התשובה קיבלנו רק לאחר יותר משש וחצי דקות ושניות בודדות לפני סיומו של הסרטון הדי משעשע – מדובר בפרסומת לפיג'ו 208 החדשה שתושק בתערוכת ז'נבה בחודש הבא והמסר שלה הוא כזה: אם אתה נותן לגוף שלך להוביל אותך אתה הנהג המושלם לפיג'ו 208 החדשה.
או במילים אחרות, הסופר מיני החדשה של פיג'ו מתאימה לגברים בוגדניים, שאוהבים להסתובב ברחוב בעירום מלא, בכושר מצוין, שלא מרגישים מאוימים ממשיכה על ידי בני מינם, בעלי יכולת יוצאת דופן להסתבך ועם חיוך הורס. מתאימים בול להגדרה? – אתם כבר יודעים איזה רכב מתאים לכם.
>> מסלול המרוצים שלקסוס תיכננה על פי חיטובי גופה של דוגמנית ספורטס אילוסטרייטד