למבורגיני בדריפט
שעשועי נהיגה לא מומלצים בכבישים ציבורים
כל מי שעוקב בקביעות אחר ערוץ הרכב כאן בmako- בוודאי שם לב לחיבתנו המופגנת לכל סרטון או רכב מבחן המציגים נטייה להחלקת אחוריים מעלה עשן. עם זאת, למרות אהבתנו הגלויה לדריפטינג, לא פעם הזהרנו כאן וציינו שמה שטוב לנהגים מיומנים במגרשים ובמסלולים סגורים בוודאי לא מתאים לכבישים הציבוריים עמוסי התנועה ובמיוחד מסוכן כשבהגה אוחז נהג חסר ניסיון בשליטה על ישבנים סוררים.

העניין הוא שכולם רוצים להיות קן בלוק וברגע שמתמכרים לזה קצת קשה להיגמל מכשכוש ישבני פה ושם ופה בדיוק הבעיה כי לא פעם ההבדל בין דריפט מרשים, מעורר התפעלות ומלא שליטה לבין איבוד הרכב, ספין במקרה הטוב או מפגש עם עצם דומם מוצק כלשהו במקרה הרע הוא הבדל של תיקון עם היגוי נגדי שבריר שניה מאוחר מדי, טיפה יותר מדי לחץ על דוושת התאוצה או עבודת הגה מעט נמרצת מדי.

הרשת מלאה בסרטונים המתעדים רכבים מבצעים דריפטים שהסתיימו קצת אחרת ממה שהאוחז בהגה שלהם תכנן. לפופולריות גבוהה במיוחד זוכים אותם סרטונים המתעדים את נהגיהן של מכוניות אקזוטיות שמתקשים להתמודד עם העוצמה של המכונה שרכשו ומוכיחים שוב ושוב את הטענה שלא פעם מי שיש לו מספיק כסף לקנות פרארי או למבורגיני לא בהכרח מצויד ביכולות של ממש לנהוג בהן.

כן, זו קצת שמחה לאיד, אבל מכיוון שמצב הפלוס בחשבון הבנק של רובנו כנראה מעולם לא יאפשר לנו לשים את היד על אחת מיצירות המופת הללו נראה שלפחות מגיע לנו להתענג על אותם רגעים קטנים של אושר קצת אכזרי.

 


למבורגיני שחורה יוצאת מחניון בדריפט מרשים שמסתיים במפגש עם אבני שפה

נהג למבורגיני צהובה לוקח פניה שמאלה עם קצת יותר מדי רגל על דוושת התאוצה ומסיים בסנדוויץ' פוטוגני בין שתי מכוניות


נהגה של אודי R8 מפגין דריפט בהחלט מרשים אבל מוכיח שבכביש ציבורי גם אם יש לך שליטה מלאה ברכב צריך כל העת לזכור שרכבים שונים עלולים להגיע מכיוונים שונים. במקרה זה מדובר בלאדה ישנה שה-R8 נוגחת בה והופכת אותה. לאחר התלבטות קצרה נהג האודי מחליט להעלם מהזירה, נותן גז ונמלט באור אדום מהמקום

 
פדיחה קטנה לאגו אבל הפעם הכל הסתיים ללא נזקים של ממש


עוד כמה החלקות צד עם למבו שלא הסתיימו כמתוכנן

>> שיא גינס: הדריפט הארוך בעולם