הקניין של משטרת דובאי לא נח לרגע, ואחרי ששדרג את ציי הניידות של המדינה, בה ראוותנות היא צורך בסיס כדי לשרוד, ביצירות על אקזוטיות דוגמת בוגאטי, למבורגיני ופרארי ובנוסף עוד אי אלו מכוניות שרירים, כעת המשטרה המהירה בעולם מצטיידת גם במקלארן MP4-12C ככל הנראה, כדי שחלילה התיירים הבריטיים הרבים במלונות הפאר לאורך קו החוף המלאכותי של נסיכות הנפט לא ירגישו מקופחים.
המקלארן, בעלת השם שג'רמי קלארקסון מנחה "טופ גיר" טען שמזכיר לו בעיקר דגם של פקסימליה, היא מכונית הכביש הראשונה של מקלארן במילניום השלישי לאחר שיצור ה-F1 האייקונית הופסק בשנת 1998.
ה- MP4 הושקה ב-2011 ומצוידת במנוע וי 8 עם צמד מגדשי טורבו המפיק בהתאם לגרסה בין 600-625 כ"ס המאפשרים לה, עם משקל עצמי של 1,400 כ"ס, להציג ביצועים יותר ממצוינים עם מהירות תלת ספרתית הנרשמת בתוך 2.9 שניות, 200 קמ"ש בתוך 8.9 שניות ומהירות מרבית העומדת על 333 קמ"ש.
עם זאת בניגוד ל-F1 הקיצונית והנשכנית שדרשה מהנהג שלה יכולות גבוהות מאוד כדי להישאר על הכביש, רבים טוענים כי ה-MP4, סובלת מבעיה הפוכה ולמרות הביצועים הפסיכיים, היא מכונית קלה מדי לשליטה, אחת שלא גורמת לאוחז בהגה להזיע ובהתאם לכך לא באמת מרגשת.
כזכור, למרות שבדובאי, ככל הנראה, נעות על הכבישים הכי הרבה מכוניות פרארי, בנטלי, למבורגיני ואפילו בוגאטי מסתבר שבשלב זה לפחות הצי האקזוטי של המשטרה לא צפוי לצאת למרדפים אחרי חובבי דריפטים מטורפים על הכבישים הציבוריים או עברייני מהירות קיצוניים אלא לשמש בעיקר למטרות ראווה והפגנת נוכחות באזורי התיירות היוקרתיים במדינה.
אגב, בקרוב צפויות להגיע לשווקים גרסאות הקצה החדשות מבית פרארי (לה פרארי), פורשה (918) ומקלארן (P1) המצוידות במנועים עם מעל ל-900 כ"ס וניתן להעריך שהמשטרה המקומית בדובאי כבר נערכת כדי לקלוט אותן לצי המאוד מיוחד שלה.
>> כך נראה מגרש החניה של אוניברסיטת דובאי