ואכן ההונדה הכחולה שימשה את לוסיסרו בנאמנות ללא כל תקלות או תקיעות בצדי הדרך. לוסיסרו מצידו הקפיד לטפל בה במסירות להחליף שמנים כל כמה אלפי קילומטרים, להשתמש בחלפים מקוריים ולתעד את כל הנסיעות והטיפולים במחברות שירות מסודרות.
לאחר כ-300 אלף מייל, כשלא נתגלו שום סימנים לבלאי או לעייפות החומר והנסיעה במכונית עדין נתנה תחושה ממש כמו במכונית חדשה החליט לוסיסרו שכל עוד שההונדה תמשיך לנסוע כראוי למעשה אין שום סיבה להחליף אותה. המיילים המשיכו להצטבר ולהצטבר וההונדה המשיכה לנסוע ולנסוע ולשרת את לוסיסרו בנאמנות. תקלות לא צפויות כמעט לא נרשמו ולמעט מסרק הגה שהוחלף, רדיאטור ומשאבת דלק הכל נשאר מקורי.
גם מבחינה חיצונית לוסיסרו הקפיד לשמור על מכוניתו במצב מצוין, עשה מדי פעם וקס וטיפל בחומרי מגן וטיפוח גם בתא הנוסעים.
![אין תמונה](https://img.mako.co.il/2024/08/07/replacement_autoOrient_c.jpg)
סוכן מקומי של הונדה שלוסיסרו פגש במסגרת עבודתו התרשם מההונדה הישנה אך ג'ו הסביר לו שההפתעה האמיתית מחכה בפנים. הסוכן הציץ במכונית ובהתחלה הוא לא ראה שום דבר יוצא דופן עד שלפתע הבין שבספידומטר רשומים כבר לא פחות מ-938 אלף מייל, שהם כ-1.5 מיליון קילומטרים.
הסיפור של ג'ו וההונדה שלו
הסוכן הנדהם פנה להונדה ובחברה החליטו לתת לג'ו מקום של כבוד בעמוד הפייסבוק של החברה ולספור ביחד עם ג'ו את הקילומטרים שנותרו עד להגעה ליעד שהציב לעצמו ג'ו - להגיע מיליון מייל.
ההונדה של ג'ו חצתה מיליון מייל שהם 1.6 מיליון קילומטרים או 40 הקפות של כדור הארץ עם אותו מנוע וגיר אוטומטי עימם היא יצאה מהמפעל ובמהלך השנים הם גם לא נזקקו לשום טיפול או שיפוץ מעבר לטיפולים שגרתיים.
הונדה אמנם נהנית במשך שנים מדרוגים גבוהים בסקרי אמינות בארצות הברית אך בחברה הבינו את התרומה שסיפור כמו של ג'ו וההונדה אקורד שלו לתדמית המותג ולא נתנו למייל המיליון לעבור כמו כל המיילים שהיו לפניו. אנשי הונדה הפתיעו את ג'ו שחשב שהוא מגיע למסיבת עיתונאים קטנה לכבוד המאורע במצעד כמיטב המסורת האמריקאית עם תזמורת, רקדניות, מיצגים ואפילו מטוס שטס מעל עם כרזה.
החגיגה שהונדה ערכה לג'ו
![אין תמונה](https://img.mako.co.il/2024/08/07/replacement_autoOrient_c.jpg)