אין תמונה
לימוזינה - סמל סטטוס למי שהתדמית חשובה לו

במקור, לימוזינות נוצרו כדי לשמש ככלי תחבורה נוח לראשי מדינות או לאנשי עסקים עשירים במיוחד. הלימוזינות הציעו חלל אחורי מרווח המאפשר מנוחה רגועה כמו גם אפשרות להמשיך בעבודה בזמן הנסיעה. מחירן היה גבוה ורק מעטים יכלו להחזיק בהן. בשלב יותר מאוחר גם כוכבים הוליוודים שלא סבלו מבעיית תזרים מזומנים והיו רגילים לחיי נוחות החלו לבחור בלימוזינות מפנקות כאמצעי תחבורה בדרך לאירועים נוצצים.

כולם רוצים לנסוע בלימוזינה

הרצון של האנשים לספוג קצת מאבק הכוכבים העלה את הביקוש ללימוזינות להשכרה לאירועים מיוחדים.
כצפוי, הציבור האמריקאי התאהב בתדמית הנוצצת ועד מהרה לימוזינה הפכה לסוג של תו תקן להובלת חתן וכלה בדרך לחתונתם.

אך הפופולריות לא עצרה בחתונות ונמשכה גם לנשפי סיום תיכון וקולג', לבילוי לילי בסטריפ בלאס וגאס, הסעה לנמל תעופה ומה לא. מה שהפך את הלימוזינות הסטנדרטיות, לאחר זמן מה, למעט המוניות מדי. המצב הזה הוליד דרישה ללימוזינות יותר מפוארות, יותר גדולות ויותר מיוחדות. האורך הסטנדרטי של הלימוזינות כבר לא סיפק את אפקט השופוני הרצוי והלימוזינות החלו להתארך ולהתארך למימדים לא הגיוניים.

לימוזינה
רוצים קורבט באורך של סמי טריילר?

במקביל לגרסאות באורכים בלתי נתפסים ללימוזינות קלאסיות מבית לינקולן וקדילאק החל להיווצר ביקוש למשהו שונה: גרסאות לימו לכלי רכב בסגנון אחר. הראשונים להצטרף לאופנה המתוחה היו ג'מוסי שטח דוגמת האמר או קדילאק אסקלייד שהגיעו לאחר המתיחה לאורך של כמעט חצי רחוב.

לימוזינה
מיני שהפכה לסופר מקסי

לימוזינה מכל הבא ליד

הבעיה היא שגם אליהן הציבור התחיל להתרגל ואופנת הסטראצ' לימו החלה בשנים האחרונות לזלוג לכיוונים שונים ומשונים, כיד הדמיון.
תמיד חלמתם על מכונית שרירים אמריקאית כמו שברולט קורבט אבל חששתם שיהיה בה קצת צפוף מאחור? זו לא בעיה בכלל, כבר קיימות כמה וכמה לימוזינות קורבט בשלל אורכים ומודלים שמחכות רק לכם.

נזכרים בערגה במלכת מרוצי הראלי של שנות השמונים, הלנצ'יה דלתא אינטגרלה? לידיעתכם גם אותה תוכלו לקבל עם עוד מרווח מאחור אחרי שמישהו הפך אותה ללימוזינה מאורכת.

אין תמונה
גולף משנות השבעים שגדלה מעט עם השנים

וזה לא נפסק כאן או נהיה פחות הזוי ובחיפוש קצר ברשת מצאנו גם גרסאות לימוזין מופרכות לחלוטין המבוססות על מכוניות בסיסיות כמו פולקסווגן חיפושית, פולקסווגן גולף ישנה, דאצ'יה לוגאן רומניה וגם על מכוניות יוקרה כמו פורשה ואפילו פרארי.

אין תמונה
לא חבל על הפרארי?

הרעיון פשוט: חותכים באמצע, מוסיפים עוד כמה מטרים של פח ומרתכים טוב בשני הצדדים. יש אנשים שחושבים שמדובר בסוג של אמנות מרהיבה, אחרים מתקשים לדבר ומחפשים שקית הקאה כדי להביע את דעתם. מה דעתכם?


עשה זאת בעצמך: ב"טופ גיר" שלחו את החבר'ה לבנות לימוזינה מקורית. צפו בתוצאות המדהימות

>> מה קורה כשזמן פנוי ומכוניות נפגשים