רפליקה ללמבורגיני רבנטון
המנוע קצת פחות מרשים ובמקום 12 צילינדרים ו-670 כ"ס במקור הרפליקה מסתפקת ב4 צילינדרים ו-270 כ"ס

לאנשים שעבורם למבורגיני גייארדו או מרצ'ילאגו הן יותר מדי המוניות בשבילם וכנראה, למרות העיצוב המוחצן שמאפיין את כל דגמי החברה, גם לא מספיק מיוחדות לטעמם, יצרה חברת מכוניות העל  האיטלקית את הרבנטון עם עיצוב שנראה שנלקח היישר מסרטי מדע בדיוני ושלידו דגמי החברה ה"רגילים" פתאום הפכו לדי סטנדרטים.

בתחילה הרבנטון הייתה אמורה להיות רק מכונית תצוגה שתחשוף את היכולות של למבורגיני אבל לאור התגובות החמות ולקוחות שהיו מוכנים לחתום על המקום על צ'ק של מעל ל-1.5 מיליון דולרים בחברה החליטו ב-2010 ליצר את המכונית במהדורה מאוד מוגבלת שכללה 20 יחידות של דגם הקופה ועוד 15 יחידות של גרסת הגג הפתוח.

מסתבר שלמרות תג המחיר הגבוה כל המלאי נמכר מבעוד מעוד לחובבי רכב ללא בעיית תזרים מזומנים שרצו להחזיק בלמבורגיני המטורפת ביותר ובפריט שניתן להעריך ששוויו רק יעלה עם השנים.

רפליקה ללמבורגיני רבנטון
לפחות בתמונות, הרפליקה הזו נראית מאוד משכנעת

 רוב תושבי כדור הארץ המשיכו בשגרת חייהם כרגיל, אבל קומץ של חובבי רכב בעלי אמצעים נותרו כשחצי תאוותם בידם ומאוד מאוכזבים, וכמו תמיד כשיש דרישה ויש כסף יהיה כבר מי שימצא דרך למלא אותה.

וזה בדיוק מה שעשתה סדנת רכב ספרדית המתמחה ביצור רפליקות למכוניות יוקרה כמו רולס רויס דרך בנטלי, אסטון מרטין, פרארי וכעת גם למבורגיני רבנטון.

הרפליקה מוצעת למכירה באתר מכירות אינטרנטי ולפחות על פי התמונות המצורפות בהחלט דומה מאוד למקור.
אמנם ממש כמו ששעון ברייטלינג בצ'יינה טאון נראה כמו המקור אבל מה לעשות קצת פחות איכותי ממנו ניתן להעריך שמבחינה מוטורית רפליקת הרבנטון קצת פחות מרשימה מיצירת העל האיטלקית ולמשל ביחידת ההנעה נרשמת התמתנות משמעותית ממנוע 12 צילינדרים המפיק 670 כ"ס למנוע 4 צילינדרים מתוצרת פולקסווגן שמסתפק ב-270 כ"ס, אבל, וכאן מגיע החלק הטוב באמת, המחיר גם הוא הצטמק באופן משמעותי ממיליון וחצי דולרים לבסך הכל 46 אלף דולרים.

 

רפליקה ללמבורגיני רבנטון
למה לשלם מיליון וחצי דולרים אם אפשר לקבל משהו שנראה בדיוק אותו דבר בפחות מ-50 אלף?

>> נסע ברפליקה של פרארי ונעצר באשמת זיוף