בכל מקרה, המשפץ של החיפושית שבתמונה החליט לשלב בין שתי גישות שונות, כשמצד אחד מבחינת המרכב החיצוני ותא הנוסעים הקפיד על שחזור נאמן ככל הניתן למקור אך מאידך מתחת למכסה המנוע שתל הפתעה בדמות מנוע טורבו תרומת סובארו אימפרזה STI, מה שנאמר שיפור "קל" בהספק - מ-44 כ"ס במקור ל-282 כ"ס.
![אין תמונה](https://img.mako.co.il/2024/08/07/replacement_autoOrient_c.jpg)
הבחירה במנוע המוגדש של הסובארו נבעה מכך שכמו המנוע המקורי של החיפושית גם סובארו משתמשת במנועי בוקסר שטוחים שלא תופסים הרבה מקום לגובה, תורמים למרכז כובד נמוך ויכולים להתאים לתא המנוע הקטן של החיפושית.
אמנם תוספת הכוח חייבה את החלפתם של הצמיגים הדקיקים ששימשו את החיפושית במקור אך במקום להתפרע עם חישוקים עצומים ונוצצים המשפץ חובב המראה המקורי בחר בחישוקים שחורים של פורשה 914 שלא מעוררים חשד. גם מערכת הפליטה שומרת על נאמנות למקור עם צמד צינורת דקים בציפוי ניקל.
זאב בעור של כבש
הסופר חיפושית מוצעת בימים אלה למכירה באתר מכירות אינטרנטי והמוכר מציין שלבד מהמנוע המטורף והשיפוץ המקיף שהשיב אותה לצעירותה היא גם עברה שדרוג הכרחי במערכת הבלימה שכוללת כעת במקום 4 בלמי תוף מיושנים רביעיית דיסקים רבי עוצמה תרומת פורשה ישנה ועוד שדרוגים רבים, אך משום לא מזכיר כלל שינויים במערכת המתלים האחראית על הקשר עם הכביש, שאיך נאמר את זה בעדינות, גם עם 44 כ"ס לא הייתה מבריקה במיוחד וסיפקה התנהגות מאתגרת ביותר שכעת עם יותר מפי 6 כוח בגלגלים האחוריים עלולה להיות מעוררת אימה.
![אין תמונה](https://img.mako.co.il/2024/08/07/replacement_autoOrient_c.jpg)