הצעות המימון האטרקטיביות לקניית רכב חדש ללא מזומנים, מגרשי היד השניה הענקיים עם ההיצע הבלתי נגמר וחברות הליסינג שתרות אחרי לקוחות פרטיים עם הצעות מאוד אטרקטיביות הביאו את שוק המשומשות למצב של קיפאון. כל מי שניסה למכור מכונית משומשת בשנים האחרונות הבין שממש לא קל להפטר מהאוטו ויש צורך לעשות מאמצים רבים כדי למשוך את הקונים הפוטנציאלים דווקא לרכב שלכם.

עוד ב-mako רכב 
צפו: כמה מכוניות צריך להרוס כדי להשבית וולוו ישנה? 
מדריך: כך תקנו מכונית משומשת ותשארו בחיים
וולוו בדיוק כמו זו שמוצעת למכירה - רק מנייר  

תמיד כדאי לצרף למודעה תמונות טובות שימשכו את תשומת הלב הראשונית של המתעניינים ואין ספק שיש הבדל משמעותי בין מודעה ללא תמונה או עם תמונות שצולמו נגד השמש כלאחר יד בסלולרי לבין מודעה עם תמונות מושקעות של הרכב הספציפי על רקע יפה ובזווית מחמיאה, אך יש שמשקיעים הרבה יותר ומצרפים למודעה שלהם אפקטים ויזואליים מרשימים כמו למשל האמריקאי שרצה למכור את הדאטסון הישנה שלו והחליט לפרסם את המכונית בסט תמונות המציגות אותה בצירוף בתו החטובה בת ה-20 בתחתונים, או אמריקאי אחר שהפיק סרטון שמציג את יתרונות רכבו, ניסאן מקסימה GLE, כמונומנט אייקוני - פיסת מוטוריקה בלתי נשכחת שחוגגת 17 שנים של שלמות, בסגנון טריילר של סרטים.

אין תמונה
המכונית כוללת אפילו פנסים

גם ארט דיירקטור שוודי בשם כריסטופר וקסטור החליט לנצל את כישוריו המיוחדים כדי לגרום לאנשים להתעניין בוולוו מודל 1993 שלו.

על אף שדגם ה-240 הרבוע בעיצוב שמזכיר בעיקר טנק הוא לא בדיוק הרכב שנראה ככזה שיכול לעורר אצל מישהו חשק, וקסטור מצליח להציג את האקזמפלר בן ה-21 בצבע אדום דהוי בצורה משכנעת למדי ובלווי קריינות דרמטית המעלה על נס את שלל היתרונות של הרכב שכולל חלק פנימי וחיצוני, אגזוז מעוגל, גגון זול, ריפוד בד בסיסי בשחור, ארבעה דברים מתגלגלים בשני הצדדים, ארבע ידיות לפתיחת הדלתות שאחת מהן לא עובדת, חלודה דקורטיבית בדלת תא המטען, גריל פלסטיק עם פסים, רדיו טייפ(!) עם כניסת AUX, קליפס פלסטיק להחזקת חשבוניות, מתקן חלק לסיבוב הגלגלים, 344 אלף קילומטרים ומנוע מלא גריז שהוא מגנט בחורות.

הקריין ממשיך: "אז אם אתם רוצים להיתפס כעשירים ונעימים, אתם חייבים ללכת אחר הגורל שלכם ולקנות את הוולווו שלי". ואז, שניה לפני סוף הסרטון, הוא מוסיף: "בבקשה".

אין תמונה
ובונוס בדמות חלודה דקורטיבית

הסרטון שעלה לרשת בתחילת השבוע כבר הספיק לצבור 250 אלף צפיות וכעת נותר רק להמתין ולראות מי מבין רבע מיליון האנשים שנחשפו למודעת הוולוו הישנה יהיה מוכן גם להוציא סכום "מטורף" של 7,500 קורונות שהן כ-4,000 שקלים כדי להפוך לבעלים של המכונית הבלתי נשכחת הזו מעידן שכבר לא איתנו.

> צפו: מודעת הרכב הכי גרועה שראיתם בחיים