יש מי שבשביל להשיג מטרה זו מצחצח את הרכב, עושה פוליש, ווקס ודיטלינג כדי שהקונים יחשבו שבעצם מדובר ברכב חדש, אחרים מתפארים בתוספות ייחודיות שיש לרכב ויש מי שמתגאה בקילומטראז' נמוך וספר טיפולים מלא.
מה שבטוח הוא שתמונות טובות בהחלט עוזרות למשוך את תשומת הלב הראשונית ויש הבדל משמעותי בין מודעה ללא תמונה או עם תמונה שצולמה נגד השמש כלאחר יד בסלולרי אל מול תמונות מושקעות של הרכב הספציפי על רקע יפה ובזווית מחמיאה.
למרות שמשפחת ה-Z של דאטסון (ובימים אלה של ניסאן) נחשבת לבחירה ראויה למי שמחפש רכב אספנות נאה, ספורטיבי, אמין ולא יקר מדי, מסתבר שלמרות שלפחות מהתמונות ה-Z של רידלי נראית במצב מצוין וגם (לטענתו) נסעה ב-35 שנים רק 80 אלף קילומטרים הקונים לא בדיוק חיכו בתור.
רידלי חכך בדעתו, חשב כיצד ניתן לתבל מעט את המודעה ב-eBay והחליט ללכת על טריק ישן וטוב שתמיד מושך את תשומת לב הלקוחות במיוחד ממין זכר.

כן, ניחשתם נכון - לצלם את הדאטסון הצהובה שלו עם דוגמנית בשלל פוזות בהשראת תערוכות רכב, שערי מגזיני רכב ולוחות שנה של מוסכים.
כדי לצמצם עלויות רידלי החליט לצלם את התמונות בעצמו במגרש החניה ליד הבית כשבמקום דוגמנית מקצועית את תפקיד הפרזנטורית תופסת בתו בת ה-20.
עד כאן הכל נשמע פחות או יותר בסדר, אך רידלי הבין שתמונות תמימות של בתו הבלונדינית והמקועקעת על רקע הרכב עשויות שלא להספיק ולאחר צילום כמה תמונות מהוגנות יחסית במכנסי ג'ינס קרועים וגופיה צמודה הבת החליטה לעזור לאביה למכור את הרכב, ויתרה על הג'ינס, חשפה צמד רגליים לא הכי רזות אבל בהחלט סקסיות ועברה לפוזות כביכול חושניות.
סט התמונות החדש בהחלט הזניק בצורה קיצונית את מספר החשיפות של המודעה אך הביא גם הביא כמה "לקוחות" רציניים לשגר לרידלי שאלות "ענייניות" בקשר למודעה.

קונה פוטנציאלי אחר החליט שלא לנסות לשחק במשמעויות כפולות ושאל באופן ישיר "האם קניית המכונית כוללת גם "סיבוב" חינם עם כוכבת הפורנו".
"בהתחלה עוד השתעשעתי מהתגובות אבל כשהתגובות הפכו לגסות כאלו", סיפר רידלי ל'דיילי ניוז הניו יורקי, "חשבתי, מה לעזאזל? והשבתי שזו דרך "נחמדה" לדבר על הבת שלי!".
ככל שהימים עברו והפרסום הפך לויראלי, מספר הכניסות לדף המכירה של הדאטסון הישנה המריא אבל מסתבר שרק מעט מאוד מאותם אנשים הגיעו לעמוד בגלל עניין במכונית הצהובה ורק חמישה אנשים באמת הגישו הצעה שעברה את רף המחיר המינימלי ובסופו של דבר, עם סיום המכירה לפני מספר ימים, התברר שלמרות כל הרעש ההצעה הגבוהה ביותר של מי שזכה במכונית עמדה על לא יותר מ-7,500 דולרים צנועים למדי.
>>> הקרייזלר של אובמה למכירה ב-eBay