נדב לוגסי, אחד מהחלוצים בקרב אופנועני השטח הישראלים ובעל רקורד מרשים בהשתתפות במרוצים מפורסמים כמו מרוקו, איחוד האמירויות, פרעונים וגם הדאקר במתכונתו האפריקאית הוא שם דבר בברנז'ה המקומית ובסיום היום השני בראלי יוון נראה כי גם היוונים החלו לשנן את השם נדב לוגסי. "הפרש הוותיק" מעמק יזרעאל, מהבודדים שמסרבים לוותר על האוכף גם בגיל 47, הוכיח שכוחו עוד במותניו ופתח ביום "מבערים" שהביאו אותו לקו הסיום חמישי מבין כל הרוכבים. סיום היום המוצלח הקפיץ אותו למקום העשירי בדירוג הכללי, התקדמות של 15 מקומות, וללא ספק הישג חסר תקדים בהתחשב בזמן הרב שהוא לא השתתף במרוצי ראלי ובשטח הבלתי מוכר.
גם ברק דודאי, שחגג ביום המרוץ השני 48 אביבים הצליח בצורה טובה למדי ולמרות שנאלץ להתמודד בפעם הראשונה בחייו עם משימת הניווט על פי ספר דרך, הצליח להתקדם בדירוג הכללי למקום ה-20 (קפיצה של 4 מקומות לעומת יום האתמול).
לדורון וינטר, היה יום פחות מוצלח; תקלה במערכת הניווט ונפילה עם האופנוע באחד ממעברי המים עיכבו אותו והוא התדרדר למקום ה-15 בדירוג הכללי.
בעבור צליל וונדהול, הרוכב הרביעי בקבוצה הישראלית, היה זה יום קשה והתשישות שחווה הובילה אותו לפרוש במחצית היום ונכון לכתיבת שורות אלו נראה כי החליט לפרוש מהמרוץ.
רז הימן והלל סגל בדרך כלל פורחים בקטעי מרתון ארוכים בתנאי שטח קשים, בדיוק כמו 460 הקילומטרים של יום המרוץ השני בראלי יוון. ואכן השניים הצליחו לעקוף את כל ארבעת המתחרים בחבורת החוד שהוזנקו לפניהם ורוב היום שלהם היה כמעט מושלם ונטול טעויות. אך קילומטרים ספורים לפני קו הסיום הם ביצעו טעות ניווט (שהתגלתה מאוחר יותר כטעות בספר הדרך) והתעכבו דקות ארוכות בזמן שפלשייה הצרפתי מצוות "טויוטה - אובר דרייב" עקף אותם והגיע לקו הסיום 8 דקות לפניהם.
לפחות הם יכולים להתנחם בעובדה שגם היריב הגדול שלהם, דמיטריאס היווני ביצע טעות דומה ובדירוג הכללי ה"פוינטרים" התקדמו למקום השני, 18 דקות אחרי פלשייה שבמקום הראשון.
המגבים ברכב המרוץ של ניצן שקל ודובי נויימן שבקו שנית, ובשני השלישים הראשונים של היום שכלל הרבה מעברי מים הם נאלצו לעצור פעמים רבות בכדי לנקות את השמשה הקדמית. בנקודת השירות צוות הסיוע המיומן (וויקו אסולין ואלון נוימן) החזירו את המגבים לפעולה, אך זה לא אפשר לשניים לחפות על אובדן הזמן והם ממוקמים כעת במקום העשירי בדירוג הכללי.
מי שכנראה ירצו לשכוח את היום הזה הם אביב קדשאי ויזהר ערמוני. ההתחלה של היום דווקא נראתה מבטיחה והשנים נדבקו לחבורת החוד והתמקמו במקום הרביעי, אבל אז רצף תקלות שהתחיל עם בולם זעזועים שנשבר והגיע לשיא כשהדלק שאזל לחלוטין במיכל, גרם להם לאבד זמן יקר. למזלם אחד המתחרים הסכים לגרור אותם לתחנת הדלק קרובה. אך בסופו של דבר העיכובים השונים דרדרו אותם למקום השביעי בכללי, יותר משעה מהמובילים.
רועי שפירא ואיתי מולדובסקי הם הגיבורים הגדולים של היום מבין הצוותים הישראלים על ארבעה גלגלים. אחרי שהסירו חלודה ראשונית כתוצאה מזמן רב ללא השתתפות במרוצים חזרו השניים לקצב הטבעי לו הם רגילים. מה שאפשר להם לסיים את היום במקום השני בקטגוריה דבר שהקפיץ אותם שתי מקומות קדימה למקום השני בדירוג הקטגוריה המצטבר, 8 וחצי דקות אחרי קוטאסובוס היווני בטויוטה לנד-קרוזר.
ביום השלישי למרוץ, המסמל את מחצית הדרך, הצוותים יצטרכו להתמודד עם כ-140 קילומטרים, ובהתחשב באופיו של הראלי היווני ותנאי השטח הקשים שום דבר ממש עוד לא סגור.