ארבע שעות לאחר שהסתיימה החלפת תיבת ההילוכים ברכב המרוץ של צוות "פוינטר", רז והלל בסרבלי נהיגה התיישבו בקוקפיט, נחגרו ויצאו לכיוון נקודת הזינוק לקטע הדירוג.
בין סגירת הבורג האחרון בגיר לבין הנעת מנוע ה-BMW של "הצוללת הצהובה" הספיקו השניים לישון שעתיים וחצי, לכייל את מכשירי הניווט ולשתות שלוש כוסות קפה. בקיצור, רמת העייפות הייתה גבוהה.
בהמשך הם גם התנגשו באחד הצמתים באחורי הזיבר של צוות "קוקה קולה זירו", עיקמו את מכסה המנוע ושברו את השמשה הקדמית (שהוחלפה לאחר מכן).
לקו הסיום הם הגיעו שמיניים, מה שגרם להם לירידה למקום השישי בדירוג המרוץ הכללי.
גל שחם ונמרוד אופיר סבלו אף הם מבעיות ניווט, אך בהמשך הם סוף כל סוף שחררו את כל 490 כוחות הסוס של מנוע השברולט לחופשי וקבעו שיא מהירות של 180 קמ"ש בשבילים הפתוחים.
גל ונמרוד התקשו לצנן את ההתלהבות ובקטע הבא חרגו מהגבלת המהירות (בחלקים מקטעי המרוץ המהירות מוגבלת בכדי לשמור על הבטיחות) וקיבלו עונש זמן של עשר דקות, דבר שמיקם אותם במקום ה-12 בסיום היום, אך עם המקום ה-18 בדירוג המרוץ הכללי הם בכל מקרה מחוץ לתמונת ההובלה.
דורון וינטר הצליח לסיים את היום במקום השלישי ושומר על מיקומו במקום ה-2 בדירוג הכללי.
היום מצפה למתחרים קטע דירוג באורך 252 ק"מ מדודים בסופם יגיעו לורנה שלחוף הים השחור. לאחר שאגרו כוחות, צוות "פוינטר" מקווה ליום מרוץ חלק ונטול תקלות ואולי גם לנס שיצליח לקדם אותם בדירוג הכללי, אך כמו שזה נראה כעת הסיכוי שלהם להתברג במקום על הפודיום נמוך למדי.
>> סיפורו של הספורט המוטורי בישראל