לעומת היום הראשון למירוץ, בו מבול שטף את המתחרים, הפך את השביל המפולס לדרך חלקלקה והמגבים התקשו לנקות את השמשה הקדמית, מזג האוויר ביום השני האיר פנים.
המתחרים אמנם זכו לשמש קיצית, אך קל לא היה. למרות שהיום כלל רק 146 ק"מ בשני קטעי דירוג, תוואי הדרך בשבילים ההרריים והמפותלים מקשה על שרירי הידיים של הנהגים ומחייב קיבה מפלדה אצל הנווטים. כחלק ממסקנות יום האתמול, החליטו כולם לוותר על הסופלקי והגירו (שיפודי פרגית ושווארמה ביוונית) ולהסתפק בחטיפי אנרגיה, דבר שהפחית את כמות הבחילות אצל הנווטים.
לקטע השני הוזנקו באיחור של שעה בעקבות עמוד חשמל שנפל על ציר המירוץ וחסם את הדרך. ההפסקה הארוכה כנראה הוציאה קצת את רז הימן והלל סגל מפוקוס וטעות בניווט עלתה להם בהפסד ההובלה לפאג'רו היווני שעבר להוביל בפער של שלוש דקות.
גם מלמטה מופעל על הצוות הישראלי לחץ מכיוון צוות "אובר דרייב" הצרפתי והמיומן בטויוטה היילקס שתפס את המקום השלישי בפער של דקה וחצי, כך שמחר המאבק בין השלושה צפוי להמשך ולספק את הדרמה הגדולה של המירוץ.
לניצן ועידו שקל התפנצ'ר צמיג בקטע המרוץ הראשון וההחלפה התארכה כ-20 דקות, אך בקטע המירוץ השני הם קבעו קצב טוב והם מתמקמים במקום השביעי, עלייה של מקום אחד.
שי שפירא והראל גולסט, להם זהו מירוץ בינלאומי ראשון, הצליחו מעל ומעבר למצופה וכבר נועלים את הכוונת על רכבי הקטגוריה הבכירה, T1, אף על פי שהם מתחרים בקטגוריה T2 לרכבים סדרתיים.
בתחילת הקטע הראשון מחשב ניהול המנוע גרם לנפילת כוח שגזלה מהם כחמש דקות לאיפוסו, אך בקטע השני הם צמצמו את הפער והם ממשיכים להוביל את הקטגוריה בפער נאה של 45 דקות מהמקום השני וגם שמרו על המקום השישי מבין כל המתחרים.
אצל האופנוענים המצב השתפר חלקית. דורון וינטר סיים את היום במקום ה-42 מה שהעלה אותו 18 מקומות גבוה יותר למקום ה-50 הכללי. גלעד בנאי לעומת זאת התדרדר למקום ה-84 הכללי בעקבות תקלה במערכת הניווט שהאטה אותו בקטע הדירוג השני.
קטע המירוץ השלישי יכלול 180 ק"מ תחרותיים ואנחנו נמשיך לדווח על ההתפתחויות.
>> ראלי יוון, סיקור היום הראשון