ראלי בלקן ספטמבר 2013 - יום 4 (צילום: ניר בן זקן )
רז, הלל והצוות עבדו על החלפת הגיר עד השעות הקטנות|צילום: ניר בן זקן
השעה שלוש בלילה ותיבת ההילוכים החדשה מורכבת, בדיוק כשגשם שוטף מתחיל לרדת ומרטיב לשד עצמותיהם את רז, הלל, שגיא ודרור שעובדים במרץ בכדי להשמיש בחזרה את "הצוללת הצהובה". אבל לא השעה המאוחרת ולא מבול הטיפות שוברים את רוח הלחימה של צוות "פוינטר".
ראלי בלקן ספטמבר 2013 - יום 4 (צילום: Paolo Baraldi)
היום הרביעי דווקא התחיל טוב|צילום: Paolo Baraldi


עד 5 ק"מ לפני סיום קטע הדירוג של היום הרביעי, נראה שרז הימן והלל סגל היו בדרך לניצחון נוסף במרוץ. הם הובילו על שאר המתחרים בקצב נסיעה גבוה הרבה יותר וצמצמו את הפער בדירוג המרוץ הכללי שעמד בסוף היום הקודם על דקות בודדות. אלא שבדיוק אז תיבת ההילוכים שבקה והפסיקה להעביר את כוח המנוע לגלגלים.

גל שחם ונמרוד אופיר הגיעו דקות ספורות אחר כך וניסו לסייע בגרירה, אך לטענת צוות "קוקה קולה זירו", לזיבר זה היה קשה מדי ולמרות שלאחר עונש זמן של שש שעות שקיבלו ביום האתמול הם יצאו מתמונת ההובלה (מדורגים כעת במקום ה-19 הכללי) החליטו גל ונמרוד להמשיך לקו הסיום והשאירו את רז והלל לחכות שעתיים עד שצוות גרמני הסכים לגרור אותם לקו הסיום. 

ראלי בלקן ספטמבר 2013 - יום 4 (צילום: Paolo Baraldi)
אבל אז שבקה תיבת הילוכים|צילום: Paolo Baraldi


גלגל ההצלה הגרמני אפשר להם לסיים את היום ללא עונשי זמן, אך העיכוב הרב גרם להם להתמקם במקום ה-20 והוריד אותם למקום החמישי בדירוג המרוץ הכללי, בפער של שעתיים מהמוביל.
למרות שנראה שניצחון במרוץ הופך לחלום רחוק, קו הסיום בורנה עדיין במרחק 4 ימי מרוץ ועם תיבת הילוכים חדשה ורעננה מקווים רז והלל להצליח להכנס לפודיום. אנחנו ממשיכים להחזיק להם אצבעות.

>> סיפורו של הספורט המוטורי בישראל

ראלי בלקן ספטמבר 2013 - יום 4 (צילום: Paolo Baraldi)
צילום: Paolo Baraldi

ראלי בלקן ספטמבר 2013 - יום 4 (צילום: Paolo Baraldi)
ראלי בלקן ספטמבר 2013, היום הרביעי|צילום: Paolo Baraldi