במרוצים כמו במרוצים, שום דבר לא סגור עד לדגל השחמט בסיום. אם רק אתמול דיווחנו לכם שפלשייה הצרפתי מוביל את המירוץ בפער מבטיח של כ-35 דקות, בסופו של היום הרביעי בראלי יוון רק 3 דקות מפרידות בין שלושת הצוותים המובילים. אחרי שבמשך שלושה ימים פלשייה השאיר אבק, תרתי משמע, למתחריו, ביום הרביעי הוא עשה טעות והתנגש ברכב של צוות בולגרי. אמנם אף אחד לא נפגע באירוע אך המפגש הלא מתוכנן גרם לו לעיכוב רב ולהפסד כמעט כל הזמן שהרוויח עד לנקודה זו. איבוד הזמן של הצרפתי החזיר לתמונה את מיודענו דמיטריאס היווני שממוקם כעת במקום השני, שתי דקות אחרי המוביל, וגם את צוות "פוינטר" הישראלי הממוקם במקום השלישי, דקה אחרי היווני.
עוד ב-mako רכב
מבחן דרכים מרצדס C קלאס החדש
מבחן דרכים: פורשה מקאן
מבחן דרכים: סקודה אוקטביה vRS
בתחילת היום רז והלל לא האמינו שכך יסתיים עבורם יום שלא התחיל חלק כשבקטע הדירוג הראשון נאלצו להתמודד עם תקלה במערכת הטעינה החשמלית שהובילה גם לבעיה במחשב ניהול המנוע ולהפסד כוח. קטע הדירוג השני כבר היה טוב בהרבה ורז והלל חזרו לקצב הטבעי שלהם והיו המהירים ביותר. יחד עם הפסד הזמן של פלשייה בסופו של היום הרביעי של המרוץ הם שום נמצאים בעמדה שמחזירה אותם לקרב על הניצחון שכנראה יקבע רק בקו הסיום של המרוץ.
אחרי יומיים רצופי תקלות, אביב קדשאי ויזהר ערמוני סוף כל סוף חוו יום חלק והפגינו ביצועים מרשימים עם הזמן השני בטיבו מבין כלל הרכבים שסיפק הוכחה לפוטנציאל הגלום בצוות וברכב. אין ספק שאחרי עוד קצת שפשוף מחודש, אחרי שנים ללא השתתפות במרוצים בינלאומיים, הם בהחלט יכולים להפוך לפייבוריטים לניצחון.
קוטאסובוס היווני, היריב הגדול של רועי שפירא ואיתי מולדובסקי בקטגוריה T2, התהפך ונאלץ לפרוש. כשהשניים הבינו שעברו, בעקבות ההתהפכות של המתחרה, להוביל את הקטגוריה, החליטו באופן טקטי להוריד קצב בצורה דרסטית בכדי להימנע משברים ומטעויות ניווט.
הצוות הישראלי הרביעי מבין המכוניות, ניצן שקל ודובי נוימן, אמנם מדורג במקום הלפני אחרון בעקבות עונש הזמן שקיבלו על פרישתם אתמול, אך לפחות גם הם חוו יום נטול תקלות.
גם לדורון וינטר לא היה יום קל. לאחר שהתייבש ביום המרוץ השלישי, הוא המשיך לחוש ברע ולא היה במיטבו גם ביום הרביעי. עם זאת, בעזרת נחישות הוא הצליח לסיים את היום ואפילו להתקדם מקום אחד, למקום ה-16 בדירוג הכללי.
ברק דודאי ממשיך לצבור ניסיון בניווט עם ספר הדרך שהיה זר לו עד המירוץ ביוון וגם הוא מצליח להתקדם שני מקומות, למקום ה-21 בדירוג הכללי. אבל מי שבולט יותר מכולם מבין הרוכבים על שניים ושממשיך למשוך תשומת לב משאר המתחרים הוא נדב לוגסי שנהנה מיום נטול תקלות אותו סיים במקום ה-12 שאפשר לו לשמור על המקום השמיני בדירוג הכללי.
ביום המרוץ הלפני אחרון, היום (שבת), המתחרים יצאו לקטע מרתון באורך כ-200 קילומטרים של קטע דירוג שיהיה המרתק והמותח ביותר בקרב על ההובלה בקטגורית הרכבים. אנחנו כאן ב-mako רכב נמשיך לעדכן על כל ההתפתחויות.
מבחן דרכים: מאזדה 3 החדשה בגרסת 2 ליטרים