עוגיות על מקל - קורצים לב מבצק סוכר (צילום: ג'יג'י בייקרי)
מחפשים מתנה פחות שגרתית?|צילום: ג'יג'י בייקרי

שוב לילה בצימר? מסאז' זוגי? תחתוני תחרה סקסיים? ארוחה במסעדה? כל אלה דברים נחמדים אבל נדושים למדי.
אם כן, מה מביאים לחג האהבה כשרוצים להיות קצת יותר מקוריים?

טוב, אין לנו תשובות לכולם, אבל אם האהבה שלכם סובלת מהפרעה מוטורית מתקדמת או כמו שרבים מכנים זאת "חולת הגה", מה דעתכם על מנאז'-א-טרואה של האהבה שלכם כזוג עם האהבה הגדולה לגלגלים?

במיוחד בשבילכם אנחנו מגישים כמה הצעות בניחוח מוטורי שיעלו הרבה חיוך על פרצופיהם של חולי ההגה.
רוב המתנות מיועדות לשני המינים, כך שגם הקוראות מהמין היפה וגם הגולשים מהמין החזק יוכלו להפתיע את בני ובנות זוגם, בהתאמה או שלא, אם בזה חשקה נפשכם.

לקישוט הדשבורד
ב9.99$ בלבד תוכלו לקשט את הדשבורד של בן או בת הזוג, כלומר, את הדשבורד של המכונית שלהם. אתם יכולים לבחור בדמות מועדפת עליהם כמו דארת' וויידר לחובבי המדע הבדיוני, הומר סימפסון לחובבי ההומור הצהוב או דמויות מ"פמילי גאי", לחובבי בריאן ושות'.

לשיפור האחיזה
בנות, קחו את החוש האופנתי שלכן ושדכו אותו לאהבת הנהיגה של בן הזוג. קנו ליקירכן נעלי נהיגה עם סוליה מיוחדת המשפרת את האחיזה בדוושות. אגב, יש גרסה גם לנשים, אם אתן ממש רוצות. הנעליים, מוקסנים מדגם Gommini 122 של המותג Tod's נתנות לרכישה במגוון חנויות ברחבי האינטרנט.

אין תמונה

לחובבי המותגים
למי שממש רוצה פורשה אבל לא יכול להרשות לעצמו אחת בגודל מלא, ב$250 אפשר לקנות פורשה עם פדלים! אם המבוגר שבחבורה יתקשה להכנס לתוך המכונית, אנחנו בטוחים שהילדים ישמחו.
בחנות של פורשה אפשר למצוא מכונית פדלים
ומגוון מתנות נוספות, לגבר ולאישה, שלוגו פורשה מתנוסס עליהן.

ואם כבר מתנות שהבולט בהן הוא הסמל המתנוסס עליהן, איך אפשר בלי הסוס הצוהל? החנות המקוונת של פרארי תציע לכם מגוון חפצים, נחוצים יותר או פחות, במחירים אירופאים, כלומר לא זולים במיוחד אבל כאלה שאפשר לעמוד בהם.
תוכלו לבחור בין תיבת לחות לסיגרים, שעון, תכשיטים נוצצים, סמארטפון ממותג ועוד.

אם שותים, לא נוהגים
אפילו חולי ההגה חובבי הטיפה המרה יכולים לזכות במתנות מוטוריות. זכרו, כשם שנהיגה ואלכוהול לא הולכים יחד, גם סוגים שונים של משקאות כדאי מאוד לא לערבב.

את המשקה החביב עליכם אתם יכולים לאפסן במארז מכונית של פלאסק עם ארבע כוסות שוט או בפלאסק מעוצב בצורת רדיאטור של דגמי מכוניות קלאסיים משנות ה-30 של המאה ה-20.

אין תמונה

עולם ירוק
אוהבים מכוניות? שמים דגש על העיצוב שלהן? ומה בדבר עיצוב הגינה?

גם אתם וגם בן או בת הזוג, יחד עם חצר הבית שלכם, תהנו מהמעמד המעוצב לעציצים. הוא לא רק נראה כמו מכונית, הפנסים יאירו את הלילה בעזרת אנרגיה סולרית. כך תתפסו שלוש ציפורים במכה אחת: אהבה למכוניות, חיבה לעיצוב ותרומה לעולם ירוק יותר.

אין תמונה

צאו למסלול
אחת החוויות הכי מסעירות שאפשר להעניק למי שחי ונושם מכוניות היא השתלמות בנהיגה על מסלול מרוצים. אם בכיסכם מצויה הפרוטה ואתם מתכוונים להשקיע כמה אלפי דולרים במתנה לחג האהבה, אולי זאת המתנה בשבילכם.
הקורסים מתקיימים במקומות רבים ברחבי העולם אבל מי שחושש מהדרכה בשפה זרה נציין שמתקיימים גם מספר קורסים עם הדרכה בעברית.

 
ככה זה נראה: קורס דריפטינג בהונגריה. צילומים: נעם וינד ואפרת הופמן, עריכה: אודליה כהן 

ואם כבר החלטתם להשקיע, קבלו עוד כמה רעיונות לבילויים מוטוריים מחוץ לגבולות ארצנו הקטנה.

רעננו את המלתחה
אם אתה קונה מתנה לזוגתך, הנה מתנה שתשמח אותה.
את יכולה לקנות אותה לעצמך, ואנחנו בטוחים שתשמחי את בן זוגך.

אין תמונה

מה דעתכם להביא את מסלול המרוצים לחדר השינה, בתלבושת מתאימה? ואחרי וחג האהבה, שמרו את התלבושת לימים בהן תוכלי להיות נערת פיטס כשהספורט המוטורי בישראל יהפוך לחוקי וקיים בעזרת השם.

אין תמונה

לחולי הנקיון

יהיו שיאמרו שאין כמו מתנה פונקציונלית. גשו לחנות אביזרי הרכב הקרובה, או הקליקו על העכבר וקנו אונליין מארז מהודר של... חומרי ניקוי לרכב. מדובר בערכה אולטימטיבית שתשמח כל חובב רכב (ונקיון) שכוללת מגוון חומרי ניקוי יעודיים לרכב ביניהם שמפו לברק מבהיק במיוחד, חומר הברקה לצמיגים ואפילו מטלית מיקרופייבר, כדי שמקבל המתנה יוכל לרוץ מיד לפנק את האוטו שלו. 

>> מה דעתכם על מתנה קצת יותר יקרה? עשר המכוניות היקרות בעולם