מכוניות בנמל (צילום: נעם וינד)
שלל מבצעים לקראת השנה החדשה|צילום: נעם וינד

לפחות מבחינת לוח השנה הקיץ הלוהט כבר מאחורינו ושנה חדשה נמצאת בפתח.
בדרך כלל תקופה זו של השנה נחשבת דווקא לזמן שיא מבחינת שינויים בתחומי הדיור, אך נראה כי לאחר שהפנימו כי הלקוח הישראלי של 2012 לא ממהר לקנות במחיר מחירון יבואני הרכב החליטו ללנצל את רוחות ההתחדשות באוויר של ולצאת בשלל מבצעים, הנחות וימי מכירות למי שרוצה להצטייד גם בגלגלים חדשים לקראת החגים.

חברת צ'מפיון מוטורס, אולי מי שהמציאה את ימי המכירות המיוחדים כבר לפני מספר שנים, חוזרת בין התאריכים 5-7 לספטמבר, עם אירוע מכירות שימשך 72 שעות.

החברה שמייבאת את המותגים פולקסווגן, אודי, סיאט וסקודה מציינת שבאירוע דומה שנערך לפני זמן מה נמכרו בתוך 72 שעות לא פחות מ-1,700 כלי רכב וכעת הצפי הוא למכור לא פחות מ-2,400 רכבים בשלושת ימי המבצע.
כדי לעמוד באתגר היומרני, בצ'מפיון מבטיחים מחירים אטרקטיביים על כל הדגמים ושלל הטבות.
בניגוד למנהגה בעבר החברה אף החליטה לפרסם מראש חלק מההנחות שינתנו. כך למשל מי שחושק בפולקסווגן חדשה יוכל להצטייד בגולף מהדור השישי (שמחליפו צפוי להיחשף בקרוב) עם מנוע 1.2 TSI ותיבת הילוכים DSG בעבור 122,900 אלף שקלים המבטאים הנחה של 7,000 שקלים.

הג'טה שבדרך כלל סובלת מתג מחיר גבוה ביחס למשפחתיות סדאן פופולריות תוצע עם אותו מנוע ותיבת הילוכים כמו בגולף  ב-123 אלף שקלים המציבים אותה בתחרות ישירה מול מלכת סגמנט המשפחתיות, הפורד פוקוס.

פולקסווגן ג'טה (צילום: נעם וינד)
פולקסווגן ג'טה - סוף סוף מחיר המציב אותה מול המתחרות האמיתיות שלה|צילום: נעם וינד

להיט המכירות של סקודה – הפאביה 1.4 הידנית, תוצע שוב במסגרת המבצע בצירוף תג מחיר אטרקטיבי של 69,900 אלף שקלים. הפאביה, המצוידת במנוע TSI ותיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים, תוצע ב-105 אלף שקלים (הנחה של 6,000 שקלים ממחיר המחירון) ובצירוף גג בצבע שונה - לבן או כסוף - ללא תוספת תשלום.

בסיאט החליטו לתמרץ את לקוחות המותג באמצעות מבצע ייחודי במסגרתו 25 בעלי סיאט הראשונים שיביאו חבר שירכוש סיאט חדשה יזכו יחדיו בחופשה בברצלונה, כולל כרטיסים למשחק כדורגל של ברצלונה בכיסאות VIP.

במסגרת אירוע המכירות אודי תציע את A1 הידנית המצוידת במנוע 1.4 TSI ב-116 אלף שקלים, זאת לעומת תג מחיר רשמי של 140 אלף שקלים.

מכוניות קוליות (צילום: נעם עופרן ונעם וינד )
אודי A1 - אודי חדשה ב-116 אלף שקלים|צילום: נעם עופרן ונעם וינד

גרסת הכניסה של מכונית השרים היוצאת, ה- A6, תוצע במסגרת המבצע ב-335 אלף שקלים – 50 אלף שקלים פחות מהמחיר הרגיל.

סמל"ת יבואנית אלפא רומיאו מחפשת את בעליהן של מכוניות ב.מ.וו, אודי ופולקסווגן ומציעה להם טרייד אין במחיר מחירון מלא בעבור הרכב הישן (דבר נדיר למדי בשוק המשומשות בימים אלה), זאת במידה שירכשו אלפא ג'ולייטה חדשה.

אם חשקה נפשכם במכונית צרפתית מהניילונים ואתם נמנים על עמיתי "חבר" נראה כי בשלושת השבועות הקרובים יהיה לכם משתלם במיוחד לרכוש אחת.

במסגרת מבצע לעמיתים, חברת קרסו תציע תנאים מיוחדים והנחות על כל דגמי מותג רנו השונים.

הסופר מיני של החברה, הקליאו, שמחליפתה תוצג בסוף החודש במסגרת תערוכת פריז, תוצע בצירוף חבילת אבזור מפנקת וכשהיא מצוידת במנוע 1.6 עם 110 כ"ס וגיר אוטומטי בהנחה של 8,900 שקלים בתמורה ל-87 אלף שקלים.

משפחתית ההאצ'בק של המותג, המגאן, תוצע ברמת פאר גבוהה הכוללת גג נפתח וחישוקים קלים ובשידוך למנוע 2 ליטרים המפיק 140 כ"ס ותיבת הילוכים רציפה בעבור 126,600 שקלים, כ-15 אלף פחות ממחיר המחירון הרשמי.

מי שמרבה לנוע בדרכים ומחפש דרכים לצמצם את סעיף הוצאת הדלק התופח בוודאי ישמח לשמוע כי הפלואנס דיזל המוצלחת והחסכונית תוצע בשילוב תיבת הילוכים כפולת מצמדים אוטומטית וברמת פאר גבוהה הכוללת גג נפתח וחישוקים קלים ב-126,700 שקלים, כ-7,500 שקלים פחות ממחירה הרשמי.

רנו פלואנס דיזל (צילום: נעם וינד)
רנו פלואנס דיזל - בחירה אטרקטיבית למי שנוסע הרבה|צילום: נעם וינד


>> מבחן רנו פלואנס דיזל אוטומטית

מי שמחפש מכונית עם 7 מקומות ישיבה יוכל לבחור בגרנד סניק שתוצע ברמת הפאר הגבוהה ובצירוף חבילת אבזור במתנה ב-149,400 שקלים (הנחה של 15 אלף שקלים).

שלמה, יבואנית אופל בישראל, יוצאת במבצע מיוחד לגרסאות 3 הדלתות של הקורסה הקטנה ובמסגרתו תימכר מכונית סופר המיני כשהיא מצוידת במנוע בנפח 1.2 ליטרים ותיבת הילוכים ידנית ב-69 אלף שקלים במקום 78 במחירון לגרסת הבסיס  ו-75 אלף שקלים לגרסת הצעירים YOU המאובזרת הכוללת חישוקים קלים, מערכת שמע משודרגת ואפשרות מיוחד לקבל את הרכב עם לוגו של שמכם.

אין תמונה
אופל קורסה - מכונית על שמכם ב-75 אלף שקלים

חטיבת הליסינג של שלמה מציעה בימים אלה למכירה מגוון מכוניות למכירה מליסינג עם 0 קילומטרים במחירים אטרקטיביים ובין היתר ניתן דרך אתר המכירות BUY2 לרכוש מאזדה 3 חדשה (אך עם רישום ליסינג) ב-105 אלף שקלים. בנוסף בחברת הליסינג שלמה מציעים גם קיה פורטה עם  אפס קילומטרים ב-104 אלף.

יבואנית תוצרי קונצרן קרייזלר האמריקאי, חברת מכשירי תנועה, מציעה חבילת סיוע אמריקאית בדמות שלל מבצעים לדגמים של מותגי הקונצרן השונים וכך למשל הדודג' ג'רני, מיניוואן עם 7 מושבים בעיצוב המזכיר רכב פנאי, מוצע כעת ב-166 אלף שקלים במקום ב-195 אלף

דודג' קליבר, המשפחתית המצוידת במנוע 2 ליטרים ועיצוב יחודי מוצעת כעת במחיר מיוחד של 131 אלף שקלים.

במותג ג'יפ עורכים בימים אלה השקה לגרסה מתוחת הפנים של הקומפאס שמגיע גם בגרסת הנעה קדמית ובצירוף תג מחיר של 166 אלף שקלים.

הצירוקי ליברטי, עם מנוע 3.7 ליטרים והנעה כפולה, מוצע כעת ב-226 אלף שקלים במקום 260 במחירון.

הצ'יף - גרנד צ'ירוקי אוברלנד עם מנוע 3.6 בנזין המפיק 290 כ"ס ומניע את ארבעת הגלגלים מקבל מחיר מיוחד של 355 אלף שקלים במקום 399 אלף שקלים במחירון.

ג'יפ גרנד צ'ירוקי 2011 (צילום: IAA)
גרנד צ'ירוקי צ'יף - ה4X4 שלכםבהנחה של 44 אלף שקלים|צילום: IAA

בסוזוקי נמצאים בימים אלה בעיצומו של מבצע "סוזוקי בדבש", במסגרתו מוצעים תנאי מימון אטרקטיביים, טרייד אין והנחות בהתאם לדגם של עד עשרת אלפים שקלים ממחיר המחירון הרשמי.

>> מבחן השוואתי: סוזוקי סוויפט מול פורד פיאסטה

בין ה-5-7 לספטמבר יערך מבצע מכירות מיוחד למכוניות מתוצרת ניסאן ומתוצרת מותג היוקרה אינפיניטי – במסגרת המבצע השנתי שיתקיים בכל אולמות התצוגה של המותגים יוצעו מחירים והטבות מיוחדים שיחשפו בפני הלקוחות שיגיעו להתרשם מההיצע.

ניסאן ג'וק (צילום: נעם וינד)
ניסאן ג'וק - תנאים מיוחדים למי שחושק במקק אופנתי|צילום: נעם וינד

יגואר מציעה אפשרות להצטייד בחתול בריטי אצילי וחובב סולר בגרסה סופר מפוארת של ה-XF שמוצעת כעת ב- 389 אלף שקלים, 40 אלף שקלים פחות מהמחירון הרשמי.

בסובארו מציעים בימים אלה את רכב הסטיישן-שטח היחודי אאוטבק בגרסת ה-2.5 ליטרים ב-198 אלף שקלים, 20 אלף שקלים פחות ממחיר המחירון הרשמי.

לובינסקי, יבואנית פיג'ו וסיטרואן, מציעה בימים אלה את ה-308, המשפחתית הקומפקטית של המותג, עם מנוע 1.6 ליטרים וגיר אוטומטי ב-110 אלף שקלים.
משפחתית המנהלים של המותג, ה-508, מוצעת עם מערכת מולטימדיה במתנה וכוללת טרייד אין במחיר מחירון.

אין תמונה
פיג'ו 508 -מולטימדיה וטרייד אין

מבצעים מיוחדים בהשכרת רכב לחגים

אלה מבינכם שהחליטו לוותר על אחזקת רכב פרטי או מחזיקים במכונית ישנה שלא מתאימה לנסיעות ארוכות יוכלו, בתקופת החגים, ליהנות ממספר הצעות אטרקטיביות להשכרת רכב:

באוויס תוכלו לקראת ראש השנה לשכור רכב אוטומטי קטן לשלושת ימי החג ב-363 שקלים.

חברת באדג'ט תציע בראש השנה השכרה לשלושת ימי החג של רכב ידני קטן ב-299 שקלים, רכב אוטומטי קטן ב-329 ומשפחתית ב-429 שקלים.

בנוסף מציעה החברה מחירים מיוחדים להשכרה בתקופת סוכות וכך השכרה של רכב קטן וידני ל-6 ימי החג ב-596 שקלים – פחות מ-100 שקלים ליום.

חברת שלמה SIXT מציעה אף היא מבצעים מיוחדים לחגים ורכב לשלושת ימי החג בראש השנה יעלה 350 שקלים למכונית קטנה ידנית, 404 למכונית אוטומטית קטנה ו-491 למכונית משפחתית.

בסוכות החברה מציעה חבילה מיוחדת ל-9 ימים בעלולת של 948 שקלים למכונית קטנה עם גיר ידני, 1091 לאוטומטית קטנה ו-1,392 למשפחתית.

טיולי משפחות: משפחה ברכב (צילום: jupiter images)
השכרת רכב - מחירים מיוחדים לחגי תשרי|צילום: jupiter images

איפה משיגים דלק מוזל 

לבד מהמרמור הרב שהמחיר המטורף של כל ליטר של הנוזל הצהבהב הזה עולה, יותר ויותר נהגים החלו לחפש תחנות דלק המציעות מחירים מוזלים לתדלוק. בעבר הצגנו את התחנות הזולות בארץ וגם אפליקציה מבוססת מיקום המפנה את משתמשיה לתחנת הדלק הזולה בסביבה.

בנוסף ובמקביל נציין כי הנחות קבועות בעת תדלוק מוצעות לחברים במועדוני לקוחות שונים כמו מחזיקי מפתח דיסקונט - 25 א"ג ממחיר התדלוק בשיעור מלא בסונול, לבעלי כרטיס YOU -
19 אגורות ממחיר התדלוק המלא בדור אלון, "חבר" - 26 א"ג בסונול ובדור אלון  ו"הוט" -20 אגורות.

רשת תחנות הדלק TEN הכריזה על מבצע נקודתי ב-5 תחנות (באר-שבע, חולון, פתח-תקווה, נשר וראשון-לציון) מתוך 43 התחנות הרשת, במסגרתו בלילה שבין ראשון לשני (ה-9.9.12) בין השעות 0:00 ל-6:00 מחירו של ליטר בנזין אוקטן 95 יעמוד  6.99 שקלים, המבטאים הנחה משמעותית של 1.26 שקל לכל ליטר.

טיפת דלק (צילום: joruba, Istock)
מבצעים גם על דלק|צילום: joruba, Istock

אפשר להתחדש גם במכונית משומשת

>> 5 משומשות מעניינות עד 45 אלף שקלים

>> 5 משומשות ב-30 אלף שקלים

>> 7 משומשות עד 10,000 שקלים