אין תמונה
פרארי קליפורניה. הכי זולה ועדיין כל כך יקרה
ממש בקרוב תוכלו להחנות את הרכב שלכם, להכנס לסוכנות פרארי כאן בישראל ולהזמין לעצמכם, ממש כמו שמזמינים מאזדה 3, את דגם הפרארי שתמיד חלמתם עליו.

אין ספק שאחרי 2000 שנות גלות ו-63 שנות תקומה סוכנות של המותג הנחשק כאן ברחבי גוש דאנס בהחלט מרגשת ומרטיטה את לבו של כל חובב רכב ארץ ישראלי, הבעיה היא שלמרות שטכנית בקרוב לא תהיה בעיה לרכוש פרארי בארץ בעבור רובנו האפשרות לשבת מול הסוכן ואשכרה לבקש ממנו לרשום הזמנה לדגם 458 בצבע אדום תשאר, כשהמחיר ההתחלתי הוא מעל 1.2 מיליון שקלים (לדגם קליפורניה הזול ביותר), תיאורטית לעד או לפחות עד שנזכה בפיס או שנשדוד בנק.

יחד עם זאת, מסתבר שלא חייבים להיות מיליונרים כדי לחוות קצת פרארי על בסיס יומי.

מעבר לפריטי אספנות טרוויאליים כמו חולצה, כובע או מחזיק מפתחות קבלו, במיוחד בשבילכם, כמה דרכים לשמור על קשר הדוק עם הסוס הצוהל מבלי שתצטרכו לוותר על הדירה שלכם.

מכונת אספרסו של פרארי

בשל היותן מהירות כל כך נהיגה במכוניות פרארי מצריכה עירנות רבה ומה יותר טוב כדי לשמור על עירנות מאשר מנה מרוכזת של קפאין כמו שיש בכוס אספרסו אמיתית קטנה?

אז עד שתרכשו את המכונית אתם יכולים להתאמן על הקפה שלפני עם מכונת האספרסו המדהימה הזאת שמעוצבת בצורת קסדתו של נהג פרארי האגדי לשעבר מיכאל שומאכר. שלכם תמורת 1000 יורו.

פרארי - מכונת אספרסו (צילום: אוטו)
האיטלקים אוהבים גם את הקפה שלהם, אז למה לא למתג אותו עם ידידנו הסוס הצוהל?|צילום: אוטו

מכונית פדאלים של פרארי

בכל מיני פארקים אפשר להשכיר מכונית קטנה שכוללת ארבעה גלגלים, בלמים ואפילו הגה רק שבמקום מנוע יש פדאלים ובמקום הרבה כוחות סוס מתחת למכסה התנועה מתבצעת על ידי כוח אנושי בלבד. בדרך כלל מדובר בכלים פשוטים למראה הכוללים צמיגים של אופניים, כסא תלמידים פשוט ועוד הרבה צינורות ברזל אבל חברת הצעצועים ברג החליטה לקחת את הגרסה שלה כמה צעדים קדימה וקיבלה אישור מפרארי ליצור מכונית פדאלים ממותגת.
התוצאה כוללת צבע אדום בוהק, שלל סמלי פרארי, כסא מרוצים, בלמי דיסק, שבעה הילוכים ואפילו ג'נטים קלים וצמיגי סמי-סליקס ספורטיביים שנראים ממש כמו בדבר האמיתי אבל עם תג מחיר הרבה יותר צנוע של 2200 יורו.

פרארי - מכונית פדאלים (צילום: אוטו)
גם לילדים מגיע|צילום: אוטו

מטבח פרארי

לא הרבה יודעים שסדנת העיצוב פינינפארינה, שמעצבת את דגמי פרארי מאז שנות החמישים, עוסקת גם בתחומים אחרים של עיצוב תעשייתי ובין היתר יש לחברה ליין של מטבחים מעוצבים ומיוחדים העושים שימוש בהרבה אלמנטים וצורות מעולם הרכב ואף צבועים בצבעי מכוניות.

אז בפעם הבאה שאתם עושים שיפוץ ומתלבטים בין עץ מלא קלאסי בסגנון אמריקאי למטבח לבן עם קווים נקיים כדאי שתדעו שיש גם אופציות יותר מקוריות. המחיר, אגב, לא זול ותלוי בתכנון המטבח ובגודלו.

מטבח בעיצוב פינינפארינה (צילום: אוטו)
מטבח בעיצוב פינינפארינה|צילום: אוטו

הגה פרארי

אם שום דבר אחר חוץ מלאחוז בהגה שבמרכזו סמל של הסוס הצוהל של פרארי לא ירגיע אתכם ואין לכם כסף לדבר האמיתי תמיד תוכלו לרכוש בתמורה ל-210 יורו את סט ההגה והדוושות הזהים לאלה שנמצאים בפרארי 430 סקודריה שיעניקו לכם את התחושה הכי קרובה לאמיתית במשחקי נהיגה במחשב/קונסולת המשחקים שלכם.

פרארי - הגה (צילום: אוטו)
חברו למחשב או לקונסולת המשחקים ותרגישו כמעט כמו בפרארי|צילום: אוטו

מנוע פרארי מעץ

פרארי (צילום: נעם וינד)
זה עתה הגיע לחנות פרארי בברצלונה: מנוע פורמולה 1 מעונות קודמות|צילום: נעם וינד
אמן נגרות אוסטרלי עם הרבה הרבה זמן פנוי מציע בתמורה ל-7000 דולר אוסטרלים העתק מדויק להפליא בגודל מלא של מנוע וי 12 קלאסי של פרארי מעידן הקרבורטורים.

אם זה נשמע לכם הרבה כדאי שתסתכלו שוב על העבודה המדהימה והירידה לפרטי פרטים שממש נותנים תחושה שגוש העץ הזה עוד רגע יתעורר לחיים.

פרארי - מנוע מעץ (צילום: האתר הרשמי)
מדויק להפליא|צילום: האתר הרשמי

מכונית פרארי מלגו

אחרי שמנחה הטלוויזיה ג'יימס מיי,שמוכר לרבים מכם מ"טופ גיר", בנה במסגרת תוכנית טלוויזיה אחרת בית בגודל מלא מלגו ואפילו גר בו מספר ימים, כבר שום דבר שעושים מקוביות המשחק הללו לא יכול להפתיע אותנו ובכל זאת הצורך הבלתי מוסבר של אנשים מסויימים להפוך עשרות אלפי קוביות אדומות לדגמי פרארי בגודל מלא תמיד מדהים אותנו מחדש.

למי שאין מספיק זמן או מקום שדורשת הכנת גרסה בגודל מלא חברת לגו מציעה מספר דגמים מוקטנים של פרארי מלגו מסדרת טכניק המגיעים עם תוכניות למודלים וכוללים הגה מתפקד, קפיצים, דלתות נפתחות, בוכנות זזות ועוד בקנה מידה של 1 ל-10. תוכלו לבחור בין כמה מכוניות פרארי מרשימות מהעבר ומההווה במחירים שנעים בין 100 ל200 דולר.

פרארי - לגו (צילום: אוטו)
פרארי מלגו. מגיעה עם תוכניות מפורטות|צילום: אוטו

מחשב נייד של פרארי

אנחנו לא יודעים אם הביצועים של המחשב הנייד הזה של ACER מרשימים כמו של המכונית, אבל מבחינת מראה עם גב באדום בוהק וסמל של פרארי ועיצוב דמוי קרבון פייבר באזור המקלדת בהחלט יש לו את זה וגם המחיר של 812 יורו הוא די סביר בהתחשב שמדובר בנייד מכובד למדי עם מעבד ליבה כפולה, כונן קשיח גדול, וזיכרון של 2 גיגה.

פרארי - מחשב נייד (צילום: אוטו)
תפוח? מה פתאום. סוס צוהל זה ה-דבר שצריך להופיע על מחשב נייד|צילום: אוטו

שעון

אמנם יש להניח שיקח עוד זמן, אם בכלל, עד תזכו להביט בלוח עם שעונים שסמל של סוס צוהל יהיה במרכזם אבל בתמורה ל-325 יורו תוכלו לשים על היד שלכם על שעון אנלוגי מקורי ונאה של פרארי שכולל גם סטופר בו תוכלו למדוד את השניות הארוכות הדרושות למשפחומטית שלכם להגיע למאה קמ"ש ולהבין שאם היייתם יושבים מול שעון מהירות בפרארי בזמן הזה הצג כבר בטח היה מצביע על מאתיים.

פרארי - שעון (צילום: אוטו)
הזמן טס כמו בפרארי?|צילום: אוטו

גל ארכובה אמיתי ממנוע פורמולה 1 של פרארי

פרארי (צילום: נעם וינד)
חנות פרארי בברצלונה: סעפת ממכונית פורמולה 1 במחיר 2,400 יורו|צילום: נעם וינד
זה פריט לחולי פרארי אמיתיים. לא עוד דגם או רפליקה מדובר בדבר האמיתי, החלק החשוב ביותר במנוע גל הארכובה שבעזרתו נעות הבוכנות ובמקרה זה היישר ממנוע פורמולה 1 של קבוצת פרארי.

החלק הנדיר ששימש כחלק חילוף ברחבת הטיפולים של קבוצת פרארי מגיע עשוי סיבי פחמן ועם אישור וחתימה של מנכ"ל קבוצת הפורמולה של פרארי שיוכיחו שאכן מדובר בחלק אמיתי ששימש את הקבוצה.

זה כנראה הכי קרוב שתגיעו למנוע פרארי והתענוג יעלה לכם לא פחות מ-3150 יורו. רק עצה שלנו: אל תנסו להרכיב את זה במנוע של היונדאי אקסנט שלכם.

פרארי - גל ארכובה (צילום: אוטו)
פסל סביבתי למרכז הסלון מגל ארכובה |צילום: אוטו

ספר על פרארי

אתם ודאי שואלים מדוע אנחנו מבלבלים לכם את המוח עם ספר על פרארי כשאתם יכולים לקפוץ לסטימצקי או לצומת ספרים ולקנות ספר מרשים בתמורה לכמה מאות שקלים.

אז זהו, שלא בדיוק את הספר הזה. מדובר על הפרויקט המפואר והמקיף ביותר שנעשה על פרארי מאז ומעולם הכולל 2000 תמונות ולא פחות מ-200 אלף מילים שנאספו ל-852 עמודי כרומו מהסוג המשובח ביותר שבנמצא בגודל של 50 על 35 ס"מ.

זהו הפריט היחידי ברשימה שלנו שעולה יותר(!) ממכונית פרארי. אתם מוכנים? 275 אלף דולר מחירו, מה שהופך אותו ככל הנראה לספר החדש היקר ביותר אי פעם. מעבר לחתימות אורגינליות של כל נהגי המרוצים של פרארי מאז ומעולם והקדשה אישית של מנכ"ל פרארי לוקה די מונטזמולו הספר גם כולל עטיפה יקרה במיוחד עם סמל גדול של פרארי שמשובץ ביהלומים גדולים. אגב אם אתם תהיו אחד מ-400 האנשים שירכשו של מהדורת היהלומים היוקרתית תשתתפו גם בהגרלה בה יבחר זוכה בגרסת רפליקה למכונית המרוץ של מיכאל שומאכר איתה זכה ב-7 אליפויות עולם.

ספר פרארי
אחרי הכל, אנחנו "עם הספר". יש קונים?

>> בקרוב: סוכנות פרארי בישראל

>> רוצים ורצים לקנות? קבלו מידע על קנייה חכמה ברשת