הדייט שלך היה מוצלח, אפילו מאוד, השתמשת בכל הטריקים הידועים שלך, היא אהבה את הסיפורים שלך והבדיחות שכבר השתמשת בהן אי אילו פעמים בעבר הצחיקו אותה, יחד עם הדרינק (רק אחד – אם שותים לא נוהגים...) גם ההורמונים בהחלט זרמו ובדרך למכונית התנשקתם נשיקה ראשונה ומעט מהוססת.

זוג במיטה (צילום: BartekWardziak, Istock)
שלא יספרו לכם סיפורים, במיטה יותר נוח|צילום: BartekWardziak, Istock

עם הכניסה למכונית העניינים קיבלו תפנית לוהטת במיוחד. לא ברור אם הקסם האישי או החרמנות ההדדית עשו את העבודה אבל לבטח גם המכונית המדהימה שלך עשתה משהו. ש' לא ציפתה ליותר מגרוטאה חבוטה או מקסימום משפחתית ליסינג אפורה אבל הספורטיבית עם הגג הפתוח, השיער המתנופף ברוח, המהירות והעיצוב הסקסי העלו את הטמפרטורה בחלל הנוסעים הרבה מעבר לזו שבתא המנוע.

בלי יותר מדי מילים היה ברור שזה הזמן לחפש איזה פינה או חניון חשוך. אמנם לשניכם יש בית אבל אתה גר מחוץ לעיר ולד' יש שני שותפים מעצבנים ובכלל סקס במכונית הוא פנטזיה שחייבים להגשים לפחות פעם אחת בחיים. בתוך תוכך אתה רוצה לטפוח על השכם של הספורטיבית הקטנה שתרמה לאווירה להתלהט. חולפים עוד כמה רחובות ולבסוף מזוהה חניון נטוש. בפינה החשוכה אתה מחנה את המכונית.

 כן, בתיאוריה זה ממש כיף, אבל בתוך הספורטיבית הדו מושבית העניינים קצת מסתבכים. ידית ההילוכים נתקעת לה בחזה, בלם היד גם לא עוזר ואתה לא מצליח לזוז כי ההגה, שבנהיגה ספורטיביות נמצא בדיוק במקום הנכון, כעת ממש בדיוק במקום הלא נכון. אתם מחליטים להצטמצם יחד במושב הנוסע אך הכיסא הספורטיבי עם התמיכה הצידית מפריע, הראש מתנגש בגג ובכלל החלל, שבדרך כלל כל כך מתאים לפעילות מלאת אנרגיה, מונע כרגע כל אפשרות לממש את התשוקה. ההורמונים ממשיכים לעבוד עוד כמה דקות אבל בסוף שניכם מחליטים בייאוש לוותר.

אז איזו מכונית כן יכולה לשמש כאכסניה מוצלחת למפגש לוהט בצידי הדרך?

השאלה הזאת מטרידה בעיקר רווקים ורווקות או חובבי בגידות אבל לא רק, גם אצל זוגות יציבים לפעמים יש חשק לגוון, הורים לילדים קטנים מדווחים שחפוז בדרך חזרה מיציאה שתוכננה חודשים מראש, כשהבייביסיטר שומרת על הקטנים, הוא כמעט האופציה היחידה לסקס לוהט מבלי לחשוש שהילדודס יופיעו פתאום בחדר.

מן הסתם בלימוזינה מפוארת יהיה בהחלט נוח ומפנק אבל החיים קשים, לא כל אחד יכול להחזיק כזאת, ומה לעשות בשיקולים שמביאים אותנו לרכוש רכב נכנסים עוד כמה פרמטרים לתמונה. אם כן, בסיכומו של סבב מתיש (עבודה קשה אבל מישהו חייב לעשות אותה), והרבה מפרטים טכניים, במיוחד בשבילכם קבלו את המכוניות הנוחות ביותר בישראל לסקס.

סקס ראשון במכונית (צילום: George Doyle, GettyImages IL)
אולי לא מדובר במרחב האידיאלי - אבל זו חוויה שאסור לפספס|צילום: George Doyle, GettyImages IL

קטנות

הן זולות, צעירות באופיין ומתאימות בול לרווקים ולרווקות, רק מה, קצת צפוף שם בפנים. האופנה של מרכבים גבוהים יחסית אמנם בהחלט שיפרה את יכולות התנועה אבל המושב האחורי פשוט צר מדי, אין מספיק מרווח רגליים ובאופן כללי קשה לדמיין בהן אקט נוח במיוחד. העלילה מקבלת טוויסט מעניין כי, הרי ברור, הגודל כן קובע ובגלל גודלם הצנוע יש מצב שגם בשעת לילה הורמונאלית מאוחרת תוכלו למצוא חניה מספיק מהר כדי לא לאבד את התשוקה ולהמשיך את המפגש במקום נוח יותר.

למרות הסקסיות של מכוניות כמו פיאט 500, אלפא מיטו ומיני המושב האחורי שלהן פשוט לא יכול לספק את הסחורה וסביר שיהיה לכם יותר נוח על סיפונה של הפולו החדשה של פולקסווגן, מכונית שאמנם נחשבת סופר מיני אבל מעשה מציגה תפיחה למימדים שעד לפני כמה שנים היו שייכים לאחותה הגדולה הגולף.

אין תמונה
פולו - כמו בני האדם גם המכוניות תופחות עם השנים

משפחתיות

קטגורית המכונית הפופולארית בישראל מציגה שימושיות רב תכליתית ומספקת את מרבית האנשים אך כמו כל מי שצריך לשנע בהן ילדים קטנים על כסאות הבטיחות והעגלות שלהם, גם מי שחושק בחפוז במושב האחורי יגלה שהמכונית אמנם מספקת את הסחורה אבל בקושי, מה שלא מפריע להרבה מאוד משפחתיות להפוך לאכסניית איבוד הבתולים של לא מעט מתבגרים/ות לאחר שלקחו את הרכב המשפחתי וביחד עם בן או בת הזוג הפליגו לרקיע השביעי.

דווקא מובילת הקטגוריה הבלתי מעורערת, ה3 של מאזדה, מציעה תנאים בינוניים עם מושב נוקשה ומרחב מוגבל למדי.זו שלא רואה מוסך בפרסומת, לצערן של לא מעט בנות, לא מגיעה יחד עם הפרזנטור שלה, עידו רוזנבלום ההורס, אבל הפלואנס של רנו מציעה מושב אחורי רך ומרווח מאוד.
חזרתם לפופולאריות של רכבי הסטיישן בארץ מעניקה לניצנים הראשונים - פורד פוקוס סטיישן ויונדאי i30 cw כמה יתרונות בולטים המאפשרים ניצול של המושב האחורי לקוויקי מהיר וגם מאפשרות, במעט השקעה וקיפול המושב האחורי, מרחב של כמעט מיטה זוגית (בשביל נוחות כדאי שתתארגנו מראש על שמיכות או ריפודים).

אין תמונה
המשפחומטית הישראלית - מככבת בחוויות לוהטות של אלה שלקחו את האוטו של אבא

מכוניות מנהלים

המעמד מחייב מכונית קצת יותר מרשימה. בעולם לא קוראים להן "מכוניות מנהלים" אלא "משפחתיות גדולות" וכשמן כן הן - גדולות ומרווחות. חלקן אולי מעט משעממות על הכביש אבל בחניה לוהטת ללא כל ספק תוכלו להעריך את הסנטימטרים הנוספים שיכולים להפוך את המפגש לחוויה שלא תשאיר אתכם עם כאבי גב. מכוניות מקבוצת המנהלים כוללת טווח מחירים נרחב יחסית בקצה התחתון של הסקאלה (מה שעד לפני כשנה היה נחשב קבוצה 4). המונדאו של פורד מציגה מרווח פנימי מרשים ובסיס גלגלים הגדול בקבוצה המבטיח ששום בית גלגל לא יתקע לכם בתחת. גרסת הסטיישן של הB4 של סובארו מעניקה חלל אחורי עצום ויכולת מסוימת לבקר בשבילים תודות להנעה הכפולה.

שטח

אגב הנעה כפולה, בגזרת רכבי השטח החפוז כבר באמת יכול להפוך לחוויה. המרכב והגובה המרשימים בגודלם והיכולת לתפוס פרטיות במקומות קצת יותר מרגשים ומבודדים ממגרש חניה של היכל נוקיה יכולים להפוך את הסקס במכונית לבחירה ולא לכורח.
שימו לב בשנים האחרונות שוק רכבי השטח עבר מהפך ומכלים קשוחים שמסתכלים על מדרגות סלעים בזלזול כאילו היו מקסימום פס האטה בכביש כעת נישת רכבי השטח כוללת יותר ויותר מכוניות שאולי נראות קשוחות למראה אבל יכולת העבירות שלהן מסתכמת בערך בטיפוס על מדרכות מול בית הקפה השכונתי. קשה לחשוב על משהו מפדח כמו להתקע עמוק בשטח באיזה חור אחרי סקס.

אין תמונה
חוויה בחיק הטבע באמת ולא באיזה חניון חשוך

אז, כפי שאתם יכולים להבין, ניסאן קשקאי האופנתי והאהוב על בנות המין היפה לא באמת יעניק לכם יתרון משמעותי בשטח והג'ימיני של סוזוקי אמנם יגיע לכל חור אבל מתאים לסקס מקסימום לזוג גמדים (גם בצפיפות). אין ספק שרכבי שטח אמיתיים בגרסאות הארוכות שלהם כמו ניסאן פת'פיינדר, מיצובישי פג'רו וטויוטה לנד קרוזר יכולים לקחת אתכם לחוויה של אלפי כוכבים.

מיני וואנים

הרבה כבר נאמר על הניצול הגאוני של החלל במיני-וואנים, המאפשר במידות דומות לאלה של משפחתית ממוצעת לאכלס בנוחות שלל צאצאים על ציודם, הם יעילים ואפילו די מפנקים.

סיטרואן סי 4 פיקאסו
מרווח ביותר, רק לך תסביר לה מי השאיר עטיפות של במבה במושב האחורי

אותם יתרונות רלוונטיים גם במפגשים לוהטים אבל מצד שני מגיעים עם הצהרה משפחתית, לכן כשהדייט שלך מספר לך שהוא רווק אבל מגיע במיני-וואן אל תהי מופתעת שפתאום באמצע הסקס מוצץ יתקע לך בתחת ופירורי במבה עבשים ידבקו לכל איבר חשוף. לבד מעובדה מטרידה זאת, המיני-וואנים הם ללא ספק אחת האופציות המוצלחות ביותר לסקס על גלגלים. המאזדה 5 אולי בהחלט אהובה בשוק ומציגה התנהגות כביש מוצלחת וסחירות גובהה אך המרווח הפנימי ואפשריות שינוי תנוחת המשובים בה לא משתווים לאלה של הפיקאסו של סיטרואן או הוויאג'ר של קרייזלר.

 

טנדרי שירות

אין תמונה
סקס אפיל נמוך אבל מרחב פנימי מצוין - טנדרוני שירות

מצד אחד מדובר בכלי רכב שנראה שפשוט תוכננו למטרה הזאת, הם מציעים חלל פנימי גדול, רבוע וגבוה בלי שום דבר שמפריע בדרך לחלל אחורי ענק, מושב שיכול להפוך למיטה קטנה ועוד.

הבעיה היא, איך נאמר זאת בעדינות, הם לא משדרים הרבה סקס אפיל ובדרך למימוש הפוטנציאל של החלל תצטרכו להזיע לא מעט ולהפעיל אקסטרה מאמץ וקסם אישי. בונוס יחכה למצליחים בדמות אפשרות לשלל תנוחות שמשתמשי רכבים אחרים יכולים רק לחלום עליהן.

יוקרה

אם היה לכם מספיק כסף כדי לשים סכומים שבין 550 אלף למיליון שקלים ואף יותר על הכביש סביר להניח שאם כבר תגיעו לסיטואציה לוהטת שכזאת פשוט תעצרו בפתחו של מלון יוקרה ותעלו לחדר מפנק. אבל אם בכל זאת החלטתם להסתפק במכונית אין ספק שמכונית יוקרה בהן המושב האחורי הוא האגף החשוב מציעות כמה יתרונות מרשימים כמו מרווח פנימי, נוחות מפנקת, מזגן ומערכת שמע ומולטימדיה ייחודיות לאגף האחורי, מושבי עור שיהיו קלים לניקוי גם במקרה הצורך ועוד ועוד. כמעט כל מכוניות היוקרה יעניקו חוויה יוקרתית אך ניתן בהחלט לציין את הלקסוס LS600H שבנוסף לכל סטנדרט היוקרה מציעה גם מערכת מסאז' מרשימה במושבים, הדום לרגלים, מערכת סאונד עם 18 רמקולים של מארק לוינסון ואפשרות לקיפול חשמלי של המושב הקדמי מעמדת הפיקוד האחורית לטובת מרווח משופר

אין תמונה
כסף לא מזיק בחיים, כורסת מסאז' ומערכת עם 18 רמקולים של מארק לוינסון

ספורט

חזרנו לחברנו מהפתיחה ומכונית הספורט שלו. מצטערים, חבר, אין לנו בשורות בשבילך. אם אתה חושק בספורטיבית הדבר הכי קרוב לאורגזמה שאפשר להגיע אליו על סיפונן יהיה בעקבות סבב סוער של עיקולים בכביש נס הרים. סקס במכונית קופה או רודסטר פתוחה הוא בלתי אפשרי אלא אם אתם בקטע לעשות את זה על מכסה המנוע החמים...

פרארי 430  (צילום: אודליה כהן)
מעוררת התרגשות כמעט מינית אבל לא מאפשרת לארח את הדבר האמיתי|צילום: אודליה כהן
>> מכוניות העתיד בתערוכת פריז