מעוניינים לצאת מהקופסא, אבל תקציבכם מוגבל?
קבלו 5 הצעות למכוניות משומשות, קטנות ובלתי שגרתיות בעליל, במחיר של עד 45 אלף שקלים.

השימושית

דייהטסו מאטריה 2007

היא נראית כמו רכב הגאנגסטא המושלם, אבל הקטנה המיקרוואנית הזו כל כך ביזארית, חריגה, מפתיעה ומתוקה - שאי אפשר להתעלם ממנה ברשימה כזאת. הדייהטסו הקטנה, אחת משרשרת של יציאות מקוריות לבית היצרנית היפנית שנטשה את אירופה, מספקת לציבור עיצוב שלא מאפשר התעלמות ורמת שימושיות ומרחב מפתיעים ביותר ברמות המחירים הללו. מחיר מודל 2007 של המיקרוואנית הזו עומד על 44 אלף שקלים.

דייהטסו מאטריה (צילום: אוטו)
אי אפשר להתעלם ממנה|צילום: אוטו

הספורטיבית

טויוטה יאריס T-Sport מודל 2004

האחות הרעה של הקטנה הסופר-מוצלחת, טויוטה יאריס, עושה טוב לחובבי נהיגה, למרות ששם משפחתה "טויוטה". עם הגעתה של מכונית ספורט אמיתית לישראל (טויוטה 86GT) כבר מותר להיזכר בגרסה החמימה של הקטנה, עם מנוע בנפח 1.5 ליטר שמייצר 106 כ"ס משודך לתיבת הילוכים ידנית ולתצורת גוף ייחודית של שלוש דלתות. מודל 2004 עולה 42,500 שקלים. עכשיו רק צריך למצוא אחת...

טויוטה יאריס T-SPORT (צילום: אוטו)
עושה טוב לחובבי נהיגה|צילום: אוטו

יונדאי קופה 2003 (צילום: אוטו)
אחת המכוניות הראשונות של יונדאי שבאמת סובבו ראשים בכל העולם|צילום: אוטו
מסובבת הראשים

יונדאי קופה 2003

כפי שכבר הבנו, הכתבה הזו לא כוללת את המכוניות הכי שגרתיות שאפשר למצוא בשוק. הקופה לא יכולה להיות מוגדרת רשמית כמכונית קטנה, אבל המרחב הפנימי שלה אינו גדול יותר ממכונית סופר מיני - כך שמבחינה שימושית - היא מתאימה לידיעה. ובכל זאת, זו היתה אחת המכוניות הראשונות של יונדאי שבאמת סובבו ראשים בכל העולם. המכונית הזו נראתה בזמנה כמו פרארי קטנה ולמרות שברמה הטכנולוגית היא לא התאימה לתוצרי מותג הסוס הצוהל, היא סיפקה המון ייחוד מרענן בעולם הרכב הקוריאני. היא נדירה וגם ותיקה יותר משאר המכוניות שמופיעות פה, אבל זו יכולה להיות בחירה בלתי שגרתית בעליל. מודל 2003 עולה 41,500 שקלים.

לרדת איתה לשביל

פיאט פנדה קליימינג 2007

לא, לא מדובר ברכב שטח פר אקסלנס, אבל גרסת ה-4X4 של פיאט פנדה הקטנה מורידה אותנו מהכביש הסלול ומעלה על פנינו חיוך. זוהי אחת המכוניות האיטיות בעולם הקטנות, אבל היא מספקת את הסחורה עם ההנעה הכפולה ועם רמת השימושיות הגבוהה, בין היתר בזכות גובהה הרב, יחסית לקבוצה. הקליימינג (Climbing) נדירה, אבל אם תמצאו אחת שמורה - תהיו היחידים בשכונה שמחזיקים כזאת. מחירה: 45 אלף שקלים למודל 2007.

פיאט פנדה קליימינג 2007 (צילום: אוטו)
מספקת את הסחורה עם ההנעה הכפולה ועם רמת השימושיות הגבוהה|צילום: אוטו

סקודה פאביה סטיישן 2006-07 (צילום: אוטו)
מרכב הסטיישן בעל נפח מטען מוגדל|צילום: אוטו
החסכונית

סקודה פאביה סטיישן 2006-07

היא יכולה היתה להיכנס גם למשבצת "השימושית", ובקלות - בעיקר בזכות מרכב הסטיישן בעל נפח המטען המוגדל. זוהי גם אחת הסיבות לכך שנהגי המוניות אוהבים אותה מאוד. אבל הפאביה כאן גם בזכות העובדה שאפשר לרכוש אותה עם מנועי דיזל, בשני נפחים שונים (1.4 ו-1.9 ליטר) ובטווח מחירים שמנגיש אותה לציבור החסכנים. ב-45 אלף שקלים אפשר לרכוש פאביה סטיישן דיזל משנות המודל 2006 עד 2007.

>> שבע משומשות במחיר חודש שכירות בתל אביב

פורסם לראשונה באתר motocar
לקבלת גליון של מגזין הגה במתנה לחצו כאן