אין תמונה

יש בהם מנוע, גיר, מערכת היגוי וגלגלים ובכל זאת חובבי הרכב נוהגים להתעלם מהם. יתרה מזאת, למרות שלא מדובר ביצירות מוטוריות פרימיטיביות ומיושנות אלא בכלים מתוחכמים של ממש המשלבים מנועים עתירי נפח, מומנט קטלני ושלל תמסורות משוכללות שקשה אפילו למצוא בפרארי, חולי ההגה לא נותנים להם בדרך כלל את ההתייחסות שמגיעה להם.
לכבוד חג הקציר אנחנו כאן כדי לתקן המצב ולתת לכלים החקלאים שחורשים, זורעים וקוצרים את שדות ומטעי יבולנו במשך כל השנה קצת כבוד.
במקום עוד אייטם על חידוש במכונית זו או אחרת בואו ניתן את הבמה באהבה לכמה טרקטורים, מחרשות וקומביינים שבעזרתם החקלאות המודרנית מתקיימת.
אתם יודעים מה, אפילו חובבי הסביבה הפאנטים ביותר, כאלה שישמחו לסתום כל אגזוז של רכב מזהם עם בננה, מעריכים את פועלם.



מחיאות כפיים למגזין הוידאו של רמת יוחנן ולסרטון על קטיף העגבניות שהיה מרגש ללא ספק, אבל לרגע לא באמת חשבתם שנסתפק בפסטורליה הזאת, נכון?

ברור שלא, וממש כמונו יש גם לא מעט אנשים עם הפרעה מוטורית שפשוט חייבים למצוא דרך להפוך כל כלי עם מנוע וגלגלים למשהו שאפשר להתחרות איתו ולא, אנחנו לא מדברים על תחרות איסוף חציר אלא על ביצועי נהיגה הלקוחים מעולם הספורט המוטורי. אתם לא מאמינים? קבלו כמה דוגמאות מוחשיות במיוחד.


צמיגים ישנים ויבשים ומשטח עם אחיזה לא הכי טובה. ממש מתבקש לעשות קצת burn out


אם כבר שורפים צמיגים, למה לא ללכת על קצת דריפטינג


מרוץ דראג ל-400 מטרים. אין ספק שבדיוק בשביל זה המציאו טרקטורים


טרקטורים הם גם ללא ספק הכלים האידיאליים לפעלולי נסיעה על שני גלגלים


מי אמר שווילי אפשר לעשות רק עם אופנוע? עם טרקטורון-מכסחת דשא זה לא פחות מרשים


ראלי קרוס טרקטורוני מכסחה


ראלי קרוס של קומביינים


ככה עושים לקומביין שקצר את השדות בנאמנות במשך שנים?

אמנם בסך הכל רצינו לשים כמה קטעי וידאו יפים שיפרגנו לכלים החקלאים לקראת החג אבל אנחנו ממש מצטערים, צילומים פסטורליים של חריש בעמק על רקע הזריחה זה כנראה לא אנחנו, וכשיש לנו הזדמנות להראות לכם קצת דריפטים ושריפת צמיגים אנחנו פשוט לא מצליחים להתאפק.
חג שמח! 

 >> צפו: העיר בה כולם נוסעים בפרארי