שי אגסי (תמונת AVI: לואיז גרין, חדשות)
מאמין במודל העסקי של המכונית החשמלית |תמונת AVI: לואיז גרין, חדשות

שי אגסי ממשיך להאמין במודל העסקי והטכנולוגי של בטר פלייס. בהופעה פומבית ראשונה לאחר עזיבתו את בטר פלייס צוטט אגסי בכנס "משקיעי קלינטק 2013" בפאלם ספרינגס באומרו כי "הבעיה שלי אינה עם המודל העסקי. הבעיה שלי הייתה עם החברה עצמה". אגסי הגיש בכנס מצגת על תשתיות לרכב חשמלי.
הוא סירב להתייחס לנסיבות בהן עזב את בטר פלייס. אגסי עדיין מחזיק בכ-10% ממניות בטר פלייס בתוך כך הודיעה חברת ההשקעות "VANTAGEPOINT", אחת השקיעות האסטרטגיות של בטר פלייס, כי היא הפסיקה את הגיוס לקרן בהיקף 1.25 מיליארד דולר, שתוכננה להשקיע בחברות סטארט אפ בתחום הקלינטק.

החברה החלה לגייס את הקרו ב-2010 ובטר פלייס הייתה אחת ההשקעות הראשונות בפורטפוליו שלה. בארצות הברית מעריכים כי הצעד נבע מחוסר עניין בהשקעות בתחום מצד המשקיעים הגדולים ובראשם קרנות הפנסיה.

אין תמונה
מכה קשה ליוקרה הבין לאומית

>> מהפכה חשמלית בקרוב? לא בטוח