העיצוב החיצוני של הפנמרה, הנקודה השנויה ביותר במחלוקת לגביה, נותר כמעט ללא שינוי ורק בעלי ראייה מצוינת יוכלו לזהות את ההבדלים בדמות יחידות תאורה ראשיות בעיצוב מעט אחר, פגוש עם כונסי אוויר גדולים יותר מקדימה ושינוי מיקום לוחית הרישוי לתחתית הפגוש האחורי כדי לשפר את האווירודינמיקה.
השינויים העיקריים נמצאים מתחת למעטפת – הגרסה ההיברידית מוחלפת בגרסת פלאג-אין הייבריד המאפשרת להטעין את מצברי הליתיום שמגיעים כעת עם קיבולת גדולה פי חמש מבעבר, דרך שקע החשמל הביתי.
המנוע החשמלי מפיק 95 כ"ס ומסוגל להניע את המכונית ללא כל שימוש בדלק עד למהירות של 135 קמ"ש ולטווח של 36 קילומטר ומלבדו נמצא בחזית גם מנוע בנזין וי 6. כאשר המנועים פועלים במשותף הם מציגים תפוקה של 416 כ"ס שמועברים לגלגלים דרך תיבה אוטומטית עם שמונה הילוכים (PDK כפולת מצמד עם 7 יחסים בשאר הדגמים) ומספקים ביצועים כמו 5.5 שניות במאוץ ל-100 קמ"ש ו-270 קמ"ש מרביים שלא דורשים שום פשרה מצדו של בעל הממון שרוצה להתעטף באג'נדה "ירוקה".
לנוכח הביצועים הללו נתון צריכת הדלק הרשמי, שכולל ככל הנראה חישוב של הרבה נסיעות קצרות בעיר בכוח חשמלי בלבד, מרשים מאוד ועומד על 32.2 קילומטר לליטר.
נתוני ביצועים לא נמסרו בשלב זה, אך בפורשה ציינו כי המנוע החדש חסכוני ב-18 אחוז לעומת הקודם בצריכת הדלק, בין היתר הודות למערכת Stop&Start.
גרסת בסיס גלגלים ארוך המכונה 'אקזקיוטיב' נוספה להיצע והיא תציע עוד 15 ס"מ במרווח הרגליים במושב האחורי ומיועדת למי שמשום מה מעדיף לשבת במושב האחורי של הפורשה שלו. הפנמרה המאורכת, שתהיה בוודאי פופולרית בשוק הסיני, תוצע בגרסאות 4S והטורבו עם 520 כ"ס.