
באיחור של כמה שנים טובות (אם לא לוקחים בחשבון את ה-5GT המשונה) מצטרפת ב.מ.וו לפלח מכוניות ה"קופה-ארבע-דלתות", שנשלט עד כה על ידי מרצדס CLS ובו מתחרות מכוניות דוגמת אאודי A7 ושות'. למתחרה החדשה שלה בפלח קוראים "סדרה 6 גראן-קופה" והיא מבוססת על סדרה 6 קופה אך עם מרכב מוארך, ארבע דלתות וארבעה או חמישה מושבים. אורכה של המכונית מעט מעל 5 מטרים – 11 סנטימטרים יותר מהקופה 2 דלתות – והיא ניצבת על בסיס גלגלים באורך 2.97 מ', שמספק שפע של מרחב מאחור. יש לה תא מטען מכובד בנפח 460 ליטר ותא נוסעים מתוחכם.

באגף ההנעה היא תוצע בדגם 640 עם מנוע 3 ליטר טווין-טורבו מעודכן בהספק 315 כ"ס, שמסוגל להאיץ אותה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-5.4 שניות בלבד. גם מנוע ה-V8, שישרת את דגם ה-650, עבר עדכון ומספק כעת 445 כ"ס – 45 יותר מהדגם היוצא. דגם זה מסוגל להאיץ ל-100 קמ"ש ב-4.6 שניות.
כל הדגמים יצוידו בתיבה אוטומטית בת 8 מהירויות, שלדה עם שיכוך זעזועים אלקטרוני, מתלי אלומיניום ואפילו מערכת אלקטרונית לשיפור החיסכון בדלק בלחיצת כפתור. המכונית תגיע ארצה במחצית השנייה של השנה והמחירים המשוערים יתחילו בסביבות 800 אלף שקל.

>> מבחן דרכים השוואתי - אודי A7 מול מרצדס CLS מול ב.מ.וו 5GT