הפופולריות הגואה של מכוניות בתצורת סטיישן יחד עם ירידה מסוימת בהיקפי המכירות של הסיוויק של הונדה בשווקים האירופאים, מביאה את אנשי המותג היפני לחשוף גרסת סטיישן שתקרא "סיוויק טורר" ותצטרף להיצע לאחר הצגתה הרשמית בתערוכות פרנקפורט בחודש הבא.
אמנם לארץ מעולם לא הגיעו גרסאות סטיישן של הסיוויק אך מעבר לים הן היו חלק מההיצע בכמה מהדורות הקודמים עד תחילת המילניום הנוכחי וניתן לציין את גרסת השאטל שהזכירה בתוצרתה מיקרו-וואן וזכתה להצלחה יחסית בשוק האמריקאי בדור ה-3 וה-4 (הראשון שהגיע לארץ) ואת גרסת האירו-דק האירופאית שהייתה מבוססת על המהדורה הבריטית של הסיוויק בדור ה-6 וחלקה חלקים רבים עם הרובר 400.
למרות שבאופן טבעי נראה היה שגרסת הסטיישן תתבסס על מרכב ועיצוב גרסת הסדאן השמרנית יחסית, בהונדה החליטו לבסס את הסטיישן על גרסת האצ'בק בעלת העיצוב הספורטיבי הייחודי.
מקדימה הסיוויק סטיישן החדשה שומרת על מראה זהה לזה של גרסת ההאצ'בק, אך בצדודית מן הסתם יש כבר הבדלי עיצוב משמעותיים ובין היתר ניתן לדווח על ביטול הנוכחות הויזואלית של קורת C הדומיננטית והוספת חלון צדדי אחורי צר, כנפיים תפוחות במיוחד מעל בתי הגלגלים וגג המשתפל בחדות לאחור.
בניגוד לאחוריים האוונגרדיים משהו של גרסת האצ'בק, גרסת הסטיישן מציגה ישבן הרבה פחות ייחודי. התוצאה הכללית בהחלט מעניינת אם כי לא יוצאת דופן כמו גרסת ההאצ'בק.
מבחינת מימדים הסטיישן החדשה מציגה נתון אורך של 452 סנטימטרים, 23 יותר מאורכה של ההאצ'בק.
תא המטען מציע נפח של לא פחות מ-625 ליטרים עד לגובה החלון ויכולת להכיל גם 1,668 ליטרים כשהמושבים האחוריים מקופלים, דבר שהופך אותו למוביל הקטגוריה בתחום זה.
מבחינת יחידות הנעה, את הסיוויק טורר ניתן יהיה לקבל עם מנוע לוגם סולר כמו שהאירופאים כל כך אוהבים, שיגיע בנפח 1.6 ליטרים ויציע 120 כ"ס או בשילוב מנוע הבנזין המוכר מהגרסאות הישראליות של הסיוויק בנפח 1.8 ליטרים המפיק 140 כ"ס.
כדי להתמודד עם תוספת האורך והאופציה להוביל מטענים גדולים מאחור, הסיוויק טורר תוצע עם מערכת בולמים אקטיבית מאחור שתהיה מסוגלת לשנות את מידת השיכוך ואת הקושי בהתאם לעומס על הסרן האחורי.
בהונדה מדווחים כי סטיישנים ראשונים יגיעו לשווקים באירופה לקראת תחילת 2014 וניתן להעריך שלאור נתוני המכירות המרשימים של מכוניות בתצורת מרכב זו בישראל בשנתיים האחרונות גם אלינו הסיוויק טורר תגיע במהרה.