ב.מ.וו
מגמת התרחבות הגרסאות והיצע הדגמים בעולם הרכב נמשכת. האינדיבידואליזם במאה ה-21 הוא תופעה נפוצה ונראה כי אנו רוצים מגוון שיאפשר לנו להיראות ייחודיים למרחוק למרות שלא פעם האופי עצמו - או תכולת הכד, מציגה דווקא קונפורמיסטיות מוחלטת, כמעט ניתן לומר זהוּת. אבל בתרבות המודרנית הרבה יותר חשוב איך זה נראה מאשר השוני בהרגשה.
הפסיכולוגיה בגרוש הזו מצויה גם בעולם הרכב ומביאה בשנים האחרונות לתופעה בה מכוניות זהות מקבלות צורה חיצונית שונה וכביכול אופי ייחודי למרות שמתחת לשמלה הזהות מוחשית.

ב.מ.וו 6 גראן קופה, אותה גרסת 4 דלתות לסדרה 6 שנועדה להתחרות במרצדס CLS ובאודי A7, היא מכונית כזו, והיא מבוססת על פלטפורמה של סדרה 6, שבעצם מבוססת על הסדאן הפופולרית (יחסית כמובן) - סדרה 5.

לכן היה זה לא מפתיע כי גם גרסת M של הגראן קופה, שאמורה להתחרות ב-CLS63 AMG וב-RS7 של אודי, שתוצג בקרוב, למעשה תחלוק את אותה יחידת כוח ומערך מתלים עם ה-M5 הסאלונית.
כמו ב-M5 גם כאן שוכן בחזית מנוע 4.4 בעל שני מגדשי טורבו המפיק 560 כ"ס ומאפשר, דרך תיבה כפולת מצמד עם שבעה יחסים, זמני תאוצה שעד לא מזמן היו נחלתם הבלעדית של מכוניות על עם 4.2 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 305 קמ"ש, אם תהיו אמיצים מספיק להסיר את הגבלת המהירות האלקטרונית ל-250 קמ"ש "בלבד".

ב.מ.וו
מתחת למחלצות למעשה מדובר במכונית שזהה ל-M5


בצד הוויזואלי קיבלה גרסת ה-M תפיחות כוחניות בפגוש הקדמי המכיל כעת כונסי אוויר מוגדלים ובאחורי שמתהדר  בדפיוזר וצמד אגזוזים כפולים.
בפרופיל תמצאו גומי ברוחב 265 מ"מ מלפנים ו-305 מ"מ מאחור הנעול על חישוקי 20 אינץ' ייחודיים, תגי M מלפנים, מאחור וגם בתא הנוסעים וחשוב מכל גג קרבון שהפך סמל לגרסאות הקופה של מחלקת M של ב.מ.וו.
כמו שאר דגמי M, לארץ ה-M6 גראן קופה תגיע רק בהזמנה מיוחדת. אם אתם חושבים שאין מה לעשות עם מכוניות שכאלה בארץ אנחנו יכולים לספר לכם שלא כולם חושבים כך ושבמתחם המסירה של דלק מוטורס היבואנית כבר נחתה אחותה הפחות מוחצנת של הגראן קופה, ה-M5 (בצבע לבן אם אתם חייבים לדעת) שתעלה על האספלט הציוני עם תחילת השנה.

>> ב.מ.וו M6 מציירת כרטיסי ברכה לשנה החדשה

ב.מ.וו
כך נראה עדר של 560 סוסים