שבועות בודדים לאחר ההשקה במגרש הביתי בתערוכת דטרויט של הדור השביעי של הקורבט, מכונית הספורט של שברולט ואחד האייקונים המוטוריים החשובים ביותר באמריקה, השרירנית המחוטבת קופצת לאירופה ומורידה חלק עליון בז'נבה.
הדור ה-7 של הקורבט, שהושק 60 שנים בדיוק לאחר הדור הראשון, מציג שלדת אלומיניום, מכסה מתרכובת של סיבי פחמן ומנוע וי 8 "סמול בלוק" בנפח 6.2 ליטרים שבעזרת תזמון שסתומים משתנה והזרקה ישירה מפיק 450 כ"ס ומומנט של 62 קג"מ מעביר את הכוח לגלגלים האחוריים דרך תיבת הילוכים אוטומטית עם 6 יחסי העברה או ידנית עם לא פחות מ-7 הילוכים.
בתנאי נסיעה רגועים המנוע עושה שימוש במערכת (בדומה למערכות של אודי ופולקסווגן) המפסיקה את הזרמת הדלק לחלק מהבוכנות ולמעשה עובר לעבוד על 4 צילינדרים בנפח 3.1 ליטרים. בתנאים מאומצים יותר מהירות תלת ספרתית תרשם בתוך כ-4 שניות וההאצה תמשך עד לאזור ה-300 קמ"ש.
הגרסה הפתוחה תצויד באותה יחידת הנעה ומערך מתלים ובשברולט מבטיחים שהסרת הגג לא פוגמת ביכולת הדינמיות והקשיחות המבנית. העיצוב כולל את הפרונט והאחוריים הדומיננטים של הדור החדש אך הויתור על החלק העליון מעמעמם מעט כמה מחידושי העיצוב של גרסת הקופה.
במצב מקופל הגג והמסגרת מוסתרים על ידי חיפוי פלסטיק עם שתי בליטות מאחורי המושבים המדגישות את המראה הדינמי ומעניקות תחושה של ספידסטר.
למרות שעברו כמעט חודשיים מאז שהקורבט נחשפה לקהל הרחב, בשלב זה, מאחר והמכוניות עוד לא הגיעו לסוכנויות המכירה, שברולט עוד לא פרסמה את המחיר שלה. ההערכות נעות על בין 50-55 אלף דולרים ובהתאם לכך ולמחיר הדורות הקודמים יש להניח שגרסת הטופלס תעלה כ-60 אלף דולרים לפני מסים.
>> 4 אייקונים אמריקאים בלתי נשכחים